خبرگزاری کار ایران

دیلی‌استار به شایعات دامن زد؛

کی‌روش در راه منچستریونایتد / مویس رفتنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۵۸

کی روش که در زمان حضور فرگوسن در منچستریونایتد مدتی مرد شماره ۲ این تیم بود، در تابستان و قبل از انتخاب مویس مدعی شده بود می‌توانسته سرمربی این تیم شود اما این شانس را از دست داده است.

روزنامه انگلیسی دیلی استار از کارلوس کی روش به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برای هدایت تیم منچستر یونایتد خبر داد.

به گزارش ایلنا، بدنبال نتایج ضعیف تیم منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برخی رسانه های انگلیسی از برکناری احتمالی دیوید مویس و بررسی گزینه های جانشینی وی از سوی مدیران این باشگاه پرطرفدار خبر دادند.

شیاطین سرخ که پس از کناره گیری آلکس فرگوسن سرمربی اسطوره ای این باشگاه هرگز نتوانسته اند نتایج پرافتخار گذشته را تکرار کنند، درصدد تغییرات جدید در کادر فنی خود هستند.

این رسانه ها از جمله روزنامه دلیلی استار نوشتند: کی روش که در زمان حضور الکس فرگوسن در منچستریونایتد مدتی مرد شماره دو این تیم بود، در تابستان و قبل از انتخاب مویس مدعی شده بود که می توانسته سرمربی این تیم شود اما این شانس را از دست داده است.

با وجود این اکنون برخی از کارشناسان معتقدند وی شانس مجددی برای مربیگری منچستریونایتد یافته است.

از یورگن کلوپ، لوییس فان خال، رایان گیگز و فرگوسن به عنوان دیگر گزینه های جانشینی احتمالی مویس نام برده می شود.

تیم منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس تاکنون در این رقابت ها ۱۱ بازی را باخته است و در مکان هفتم جدول مسابقات قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز