خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب اسپالتی به مربیگری در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۵۰

لوچانو اسپالتی به مربیگری در ایتالیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، لوچانو اسپالتی ۶۴ ساله که در فصل قبل در ناپولی تاریخ‌سازی کرد و بعد از ۳۳ سال ناپولی را قهرمان لیگ ایتالیا کرد درباره احساس خود بابت بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی ایتالیا گفت که احساس وصف ناپذیری دارد. اسپالتی در گفت و گو با رسانه رسمی فدراسیون ایتالیا در مورد حضور به عنوان روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی ایتالیا گفت: «احساس وصف ناپذیری دارم. احساس می‌کنم کوهنوردی هستم که باید از کوه بالا بروم و پرچم را روی کوه مون‌بلان بگذارم. این بزرگترین مسئولیتی است که در تاریخ مربیگری‌ام به من سپرده شده است.»

همچنین این مربی گفت: «این یک مسئولیت بزرگی است و ما با اتفاقاتی که تجربه می‌کنیم تبدیل به فردی قوی‌تر و بهتر می‌شویم.»

اسپالتی درباره معنای پوشیدن لباس تیم ملی ایتالیا گفت: «این به معنای نمایندگی از کل ایتالیا و بچه‌هایی است که دوستدار فوتبال هستند. بازیکنان تیم ملی برای کودکان مانند ابرقهرمان‌اند.»

او درباره تیم ایتالیا گفت: «این تیم تاریخ دارد، قهرمانان بزرگی دارد. ما ویژگی‌هایی داریم که همه جهان آن را تحسین می‌کنند. باید یک تیم قوی باشیم، باید با رفتار خود در زمین پیامی به دیگران ارسال کنیم.»  اسپالتی در انتظار بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ مقابل مقدونیه و اوکراین است. او درباره دوره‌های مربیگری که در تابستان گذراند حرف زد و گفت: «من در تمام تابستان درس می‌خواندم و همه این حرفه را یاد گرفتم. امروز که من در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدم احساسی غیر قابل وصف است و هرگز این را فراموش نخواهم کرد. اینجا همه چیز زیبا است» این مربی ۶۴ ساله درباره خاطره مورد علاقه خود در مورد تیم ملی ایتالیا  گفت: «من از سال ۱۹۷۰ فوتبال را شروع کردم زمانی که ۱۱ سال داشتم از مادرم پرسیدم که می‌تواند پرچمی برای من درست کند تا برای شادی برد تیم ملی مقابل آلمان به خیابان ببرم. برد تیم ملی و شرکت در جشن مربوط به بردهای تیم،‌ رویای کودکی من بود. اکنون باید تلاش کنیم تا همان شور و اشتیاق را به کودکان خود هدیه بدهیم.» در پایان اسپالتی یک پیام برای مردم ایتالیا داشت: «‌نمی‌توانم قول بدهم اما قطعاً حافظ تعهد کسانی هستم که بخواهند بیایند و در این تیم کار کنند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز