خبرگزاری کار ایران

اسپالتی قهرمان ایتالیا را ترک می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۲۲

رسانه‌های ایتالیایی تایید می‌کنند رابطه لوچانو اسپالتی و دی لورنتیس، سرمربی و رئیس باشگاه ناپولی پس از قهرمانی در سری A سردتر شده است.

به گزارش ایلنا، ایل متینو امروز در مورد آینده اسپالتی گزارش داده و گفته که یک "پرده آهنین" بین لوچانو اسپالتی و دی لورنتیس وجود دارد.

رئیس باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا سرمربی ناپولی را متقاعد کند، زیرا چند روز پیش با سرمربی پارتنوپی ملاقاتی داشت اما اوضاع بدتر می‌شود و به نظر می‌رسد برنامه‌ها طبق روال پیگیری نمی‌شود.

ظاهرا با گذشت زمان، مشکلات بیشتر می‌شود. دی لورنتیس نسبت به اوضاع مطمئن است و منتظر دیدار با اسپالتی است. رئیس باشگاه هرگز گزینه‌های احتمالی مانند آنتونیو کونته، جان‌پیرو گاسپرینی و کریستوف گالتیه را در نظر نگرفته است.

این دو دیروز چندین بار با همدیگر ملاقات کردند و حتی با هم قهوه خوردند، اما فقط برای چند دقیقه این دیدار طول کشید. گفته می‌شود که رابطه بین آن‌ها کاملاً "رسمی" است و مشکل آینده سرمربی به همین دلیل پررنگ شده است.

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند اگر رابطه بین این دو عمیق‌تر بود، حل این مشکل بسیار آسان‌تر بود اما همانطور که از منابع به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید اوضاع در حال متشنج شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز