خبرگزاری کار ایران

مورینیو و سندروم فصل سوم این بار در رم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۶۰

سرمربی پرتغالی معمولاً در فصل سوم حضورش در هر تیمی نتایج ضعیفی کسب می‌کند.

به گزارش ایلنا، رم در بازی افتتاحیه هفته سوم سری آ دوباره باخت و تا این لحظه فقط یک امتیاز گرفته. نتایج ضعیف رم در سومین فصل حضور ژوزه مورینیو در این تیم، یادآور یک سناریوی تکراری برای این مربی پرتغالی است. او فقط یک بار در تمام باشگاه‌هایی که مربیگری کرده وارد فصل چهارم شده که آن هم در اولین فصل حضورش در چلسی بود که قبل از کریسمس برکنار شد.

حالا سؤال این است که آیا سندرم فصل سوم مورینیو در رم شروع شده است؟ بد نیست بدانید ژوزه مورینیو در سومین فصل حضورش در پورتو توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و در ادامه در چلسی بود که توانست بیش از ۳ فصل در یک تیم بماند. در ادامه او در تیم‌هایی که مربیگری کرده، همیشه در فصل سوم با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرده که در نهایت منجر به استعفا یا برکناری او شده است.

برای مثال مورینیو در سال سوم حضور در رئال مادرید اتفاق‌های زیادی را تجربه کرد. از درگیری با آشپز تیم گرفته تا صحبت‌هایی درباره دسیسه بازیکنان اسپانیایی علیه او در رختکن، درگیری با زین‌الدین زیدان و حضور در ورزشگاه مادرید ۴۵ دقیقه قبل از شروع یک بازی برای هوشدن توسط هواداران، اتفاق‌های عجیبی که او در سال سومش در رئال مادرید رقم زد.

رئال در آن سال نه لیگ را برد و نه حذفی و در لیگ قهرمانان در حالی که مدعی جدی بود،‌ با شاهکار لواندوفسکی برابر دورتموند شکست خورد و حذف شد تا مورینیو نیز در تصمیمی دوطرفه با فلورنتینو پرس از هدایت این تیم کنار برود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز