خبرگزاری کار ایران

ویسی: چرا باید دو تیم از قضاوت داور ناراضی باشند؟ آقای افشاریان بررسی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۴۳۰

عبدالله ویسی از قضاوت داور دیدار صنعت نفت مقابل نساجی ناراضی بود.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت که در بازی نساجی اخراج شده بود در میکسدزون ورزشگاه وطنی در مورد بازی گفت: بازی بدی نبود و تماشاگران بازی خوبی دیدند. سهم نساجی بیشتر بود و روی اتفاقات بسیار معمولی و ساده گل خوردیم. سخت‌گیرانه بازی نکردیم و در محوطه جریمه سخت جریمه شدیم. می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم‌ ولی به هر حال فوتبال همین است. روزی که می‌توانستیم بهتر باشیم با سه گل شکست سنگینی خوردیم. باید کار کنیم و جبران کنیم تا این بدهی را به مردم آبادان بدهیم.

ویسی در مورد اخراجش گفت: نمی‌دانم چه شد که اخراج شدم. اخطار اول یک خطای بسیار معمولی بود. اولین باری بود که اعتراض کردم و گفتم بازیکن ما جلوی بازیکن حریف بود چطور خطا بود. داور به من کارت داد. گفتم حرف زدم چرا کارت می‌دهی و داور کارت دوم را داد.

او در این خصوص ادامه داد: من متاسفم برای فوتبالی که وقتی داور سوت می‌زند، میزبان و میهمان هر دو ناراحت می‌شوند. داور هم از آنها حرف خورد و هم از ما! آقای افشاریان لطفا این را درست کنید. محروم می‌شوم؟ بشوم مگه چیه!

عبدالله ویسی در پایان خطاب به افشاریان بیان کرد: پرونده من را نگاه کنید ببینید چند بار تا حالا از داور اخطار گرفتم و اخراج شده‌ام. در طول ۱۸ سال دوران مربیگری‌ام یکی دو بار اخراج شده‌ام و ببینید چه شده که این اتفاق هفته چهارم رخ داده است. برنده و‌ بازنده ناراحت است. آقای افشاریان بررسی کند، هیچ جای دنیا این‌گونه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز