خبرگزاری کار ایران

مرادمند: همه در استقلال افسرده هستند / بازیکن برای خریدن کفش پول ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۱۹

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: رختکن ما در تمرینات طوری است که بازیکنان افسرده هستند و با هم صحبت نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مرادمند پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان با وجود مشکلات متعدد این باشگاه اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم حریف برای دفاع کردن آمده بود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. همه می‌دانید استقلال با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند اما باز هم خدا را شکر در این بازی برنده شدیم و  همه بازیکنان‌مان سالم هستند.

وی در مورد تأثیر شرایط استقلال روی بازیکنان این تیم و اظهارات جواد نکونام علیه علی خطیر توضیح داد: اگر ما صحبتی می‌کنیم فقط برای استقلال است. خود نکونام هم گفت فقط استقلال (روزبه چشمی در جریان مصاحبه مرادمند تأکید کرد صحبت‌های که همین  بازیکنان مثل مرادمند، مهدی‌پور، رضاوند و نیک‌نفس می‌کنند مورد تأیید همه بازیکنان است) همه مانده‌ایم. حدود 40 درصد از پول سال گذشته ما مانده و برای امسال نیز هیچ پولی نگرفته‌ایم. واقعاً مانده‌ایم زیرا نه تعیین تکلیف می‌شود و نه به وضعیت تیم سروسامان می‌دهند. بازیکنی هم نمی‌خرند. مانده‌ایم که باید با چه کسی بجنگیم؟ در مصاحبه قبلی خود  هم گفتم یک تیم 25 نفره هستیم که فقط به تنهایی می‌جنگیم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که نکونام اعلام کرده با وجود همه مشکلات یک تیم هستیم، گفت: ما واقعاً یک تیم هستیم اما وقتی یک نفر مصدوم می‌شود، بازیکن جایگزین نداریم. این موضوع خیلی سخت است و دست یک مربی خیلی خالی می‌شود. خدا را قسم می‌خورم پولی نگرفته‌ایم. 7-8 ماه است پولی از استقلال نگرفته‌ام. پس تکلیف پول‌های ما چه می‌شود؟ ما  هم خانواده و درگیری ذهنی داریم. اینگونه که نمی‌شود.

مرادمند در مورد اینکه علی خطیر همه جا دیده می‌شود اما هیچ‌جا صحبت نمی‌کند، عنوان کرد: در اول فصل با خطیر صحبت کردم اما از آن زمان به بعد دیگر او را ندیده‌ام. حتی تماسی هم نداشتیم. تکلیف پول‌های ما نیز مشخص نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از خطیر دل‌خور نیست، گفت: طبق قرار قبلی ما قرار بود 5 تا 10 شهریور پولی به ما بدهند  اما الان می‌گویند تا قبل از دربی این کار را می‌کنیم. شاید 2-3 ماه دیگر دربی برگزار شود. آیا باید در همان زمان پول بگیریم؟ هنوز پول‌های سال قبل خود را نگرفته‌ایم، امسال هم پولی نگرفته‌ایم. بازیکنان باید چه کار کنند. مگر می‌توانند با  پاداش پیروزی‌ها زندگی کنند؟

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن استقلال برای خریدن کفش پول ندارد. برخی نفرات پول ندارند اجاره خانه‌شان را بدهند. اینگونه نمی‌شود که فقط بگوییم استقلال و فقط انتظارات خیلی زیادی از ما باشد. ما هم تا جایی می‌توانیم. برخی مواقع سر تمرین در رختکن تیم همه افسرده هستند و هیچکس صحبت نمی‌کند. من و سایر بازیکنان زندگی داریم و تا حدی تحت فشار می‌توانیم زندگی کنیم. اما از جایی به بعد دیگر نمی‌توانیم.

مرادمند اضافه کرد: تا همین الان هم به خاطر هواداران و استقلال مانده‌ایم و جان‌مان را هم می‌دهیم اما شرایط خیلی سخت است. یک جایی می‌گذاریم این بحث درون خانوادگی باشد اما جایی هم می‌گوییم بگذاریم هوادار و مردم هم بدانند. از جواد نکونام تا بازیکنان همه تحت فشار هستند. حرف من نیست بلکه حرف تمام بازیکنان است. از بازی مقابل سپاهان و استقلال خوزستان گفتیم به زمین می‌رویم و می‌بریم اما  تکلیف چه می‌شود خدا را قسم می‌خورم که ما هم زندگی داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز