خبرگزاری کار ایران

چشمی: تماشاگر که نداریم ولی هزار مشکل در باشگاه داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۲۱

بازیکن تیم استقلال گفت: 50 درصد قدرت سپاهان به خاطر هوادارانش است ولی ما در آزادی بدون تماشاگر هستیم و اصلاً شرایط مساوی نیست.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان روبه روی خبرنگاران ایستاد و به گفت و گو پرداخت.

او در ابتدا گفت: ابتدا یک خسته نباشید به بازیکنان‌مان و کادر فنی‌مان می‌گویم. روند بازی را همه دیدیم؛ سپاهان با یک پنالتی برد. من با اسم صحبت می‌کنم، چون صحنه‌ را بارها دیدیم. من به داور هم گفتم. در اینکه توپ به دست بازیکن ما خورده است، اصلاً بحثی در آن نیست، ولی یک قدم به قبل از آن برگردیم. میلاد زکی‌پور دو دستی مطهری را هُل داد. اصلاً دنبال کارشناسی نروید، چون دو دستی هل داد و باید قبل از پنالتی برای ما خطا می‌گرفت.

او ادامه داد: دومین موضوع توپی بود که به دست بازیکن سپاهان خورد(دقیقه 84). هند در شلوغی محوطه به آن سختی را می‌گیرد و قبلش خطای ما را نمی‌گیرد، ولی هند بازیکن سپاهان را می‌گویید دستش پشت بوده است. آنهم مشخص است، در تصاویر می‌توانید ببینید که دست بازیکن سپاهان باز بود. این در مورد داوری‌ها!

هافبک ملی پوش استقلال همچنین گفت: الان 50 درصد سپاهان به خاطر هوادارانش است. نمی‌شود سپاهان اینجا با 60، 70 هزار نفر میزبانی کند ولی ما در آزادی بدون تماشاگر باشیم. اصلاً شرایط مساوی نیست. تماشاگر که نداریم و هزار مشکل در باشگاه هم داریم،‌ این‌ها به کنار!

چشمی در ادامه دوباره به مساله داوری ها اشاره کرد و بیان کرد: ما انتظار داریم فقط داوری عادلانه باشد. ما نمی‌گوییم برای ما پنالتی بگیرند. ما تماشاگر نداریم و داوری هم اینطور باشد و با مشکلات خودمان چه کار کنیم؟ برویم زمین خاکی بازی کنیم؟

هافبک استقلال افزود: ما جنگیدیم و موقعیت گل‌های بیشتری هم داشتیم. سپاهان کلاً دو موقعیت داشت، یک کرنر نیمه دوم و یک صحنه هم آن پنالتی. در کرنر نیمه دوم هم دو بازیکن ما را بغل کردند و بازیکن‌شان ضربه سر زد. باید از بازیکنان و کادرفنی ما تشکر شود؛ خوب جنگیدند. مساوی نه، ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. شرمنده هواداران شدیم. همانطور که گفتم شرایط را برابر کنند؛ چه از لحاظ تماشاگر و چه اینکه انتظار داریم عادلانه قضاوت شود. نه برای ما اشتباهی شود نه برای تیم حریف.

سوال بعدی از چشمی درباره سومین باخت متوالی استقلال مقابل سپاهان بود که در این لحظه هافبک استقلال حاضر به پاسخگویی به خبرنگار اصفهانی نشد و میکسدزون را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز