خبرگزاری کار ایران

خطیبی: قطعاً تیم ما آمادگی خوبی دارد / دوست داریم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۲۳۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای کسب امتیاز به آبادان آمده‌ایم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم با سه امتیاز برگردیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید از باشگاه نفت آبادان تشکر کنم که در زمان ورود تیم ما به این شهر با آوردن بنر به پیکان خوش‌آمد گفتند این یک کار فرهنگی بود. در مورد بازی هم باید بگویم عبدالله ویسی دوست خوب من و از مربیان خوب فوتبال کشور است. صنعت نفت با هدایت این مربی در فصل گذشته و دو بازی ابتدایی این فصل نشان داده که به جایگاه خوبی رسیده و قطعاً در ادامه راه موفق خواهد شد.

وی افزود: نمی‌توان زیاد در مورد بازی اول نفت آبادان مقابل استقلال صحبت کرد زیرا تیم‌ها از هم شناخت ندارند اما این تیم در بازی دوم خود خیلی خوب نشان داد. بازیکنان با کیفیتی دارد و سیستمش نیز خیلی خوب و هجومی است. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی از طرف هر دو تیم باشد، قطعاً تیم ما نیز آمادگی خوبی دارد و دوست داریم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: بازیکنان من آماده هستند و هیچ مشکلی نداریم. انگیزه‌ای که بازیکنان ما در دو بازی قبلی از خودشان نشان دادند و فعل خواستن را صرف کردند کادر فنی، من و اهالی فوتبال را نسبت به پیکان امیدوار کرد. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم ما هم پیکان و تیم خوبی هستیم. قطعاً برای یک بازی خوب و کسب امتیاز به آبادان آمده‌ایم. ان‌شاءالله فردا بتوانیم با 3 امتیاز به تهران بازگردیم.

خطیبی گفت: بازی فردا دیداری است که هر تیمی از موقعیت‌های خود استفاده کند و اشتباه نداشته باشد، برنده خواهد بود که امیدوارم تیم پیکان بتواند اشتباه کم داشته باشد از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز