خبرگزاری کار ایران

خطیبی: پیکان به این بازی نیاز داشت/ با تیمی نو و پرانگیزه وارد لیگ می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۱۶۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در این مدت توانستیم مقابل چند تیم بزرگ مثل تراکتور، پرسپولیس و استقلال بازی کنیم و مطمئن هستم نتیجه این بازی‌ها بر عملکردمان در لیگ تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، در خصوص اردوی تیم تحت هدایتش در تبریز اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر، تمرینات‌مان را در قالب اردو و کمپ در تهران پشت سر گذاشتیم و با هماهنگی بین بنده و آقای خمز و همچنین باشگاه تراکتور راهی تبریز شدیم تا یک بازی مهم تدارکاتی را پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: پیکان برای رسیدن به شرایط بهتر و افزایش کیفیت فنی خود نیاز به چنین بازی سنگینی داشت. تراکتور در نقل و انتقالات، به تیم بهتری تبدیل شد و از طرفی، خمز یکی از مهم‌ترین مربیان خارجی است که به ایران آمده و کیفیت و دانش بالایی دارد. رقابت با این تیم به بازیکنانم اعتماد به نفس هدیه داد. خوشبختانه ما در این مدت توانستیم مقابل چند تیم بزرگ مثل تراکتور، پرسپولیس و استقلال بازی کنیم و مطمئن هستم نتیجه این بازی‌ها بر عملکردمان در لیگ تاثیرگذار است. 

سرمربی پیکان افزود: امروز تلاش کردیم بار دیگر از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه سود ببریم. این موضوع را قبلا هم اعلام کردم که قرار است با تیمی جوان، در عین حال جنگنده و سرشار از انگیزه وارد لیگ شویم و شخصا به این تیم بسیار امیدوارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز