خبرگزاری کار ایران

فیلیپ بلین: ایران و ژاپن به‌خوبی یکدیگر را می‌شناسند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۹۴

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: هنوز برای صحبت درباره فینال زود است و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم.

تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

فیلیپ بلین، سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی برابر ازبکستان و در پاسخ به خبرنگاران گفت: هنوز برای صحبت درباره فینال زود است و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم. در مورد فینال هم باید بگویم که ایران و ژاپن همدیگر را به خوبی می‌شناسند.

سرمربی تیم ملی ژاپن گفت: نقطه قوت ما در این دیدار سرویس‌های پرشی و موجی بود که در آن موفق عمل کردیم. استفاده از بازیکنان جوان را نیز برای کسب تجربه در این دیدار مدنظر قرار داده بودیم.

یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در پایان بازی گفت: «ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده و امسال نیز شانس قهرمانی دارد. امیدوارم در فینال با این تیم روبه‌رو شویم؛ چرا که تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در آن دیدار پیروز میدان باشیم.

وی درباره دومین بازی تیم ژاپن نیز اظهار کرد: بازی بهتری نسبت به مسابقه دیروز داشتیم.

او افزود: هواداران سالن شگفت‌انگیزند و هر امتیازی که می‌گرفتیم به‌شدت تشویقمان می‌کردند که این تشویق برای ما عالی بود. شور و شوق هواداران ارومیه‌ای بی‌نظیر است.

گفتنی است، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا چهار شهریور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز