خبرگزاری کار ایران

موسوی: گل پرسپولیس را آفساید نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۹۸

بازیکن آلومینیوم می گوید که نمی داند چرا کمک داور صحنه واضح آفساید نعمتی روی تک گل پرسپولیس را اعلام نکرده است.

به گزارش ایلنا مهران موسوی، بازیکن آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: قرعه به نحوی بود که در هفته اول جلو پرسپولیس بازی کردیم. تا دقیقه 30 بازی خوبی انجام دادیم. متأسفانه روی گل، سریال اشتباهات خواسته یا ناخواسته، دوباره اتفاق افتاد. صحنه ای که هم عکس و هم فیلمش را در رختکن دیدیم... متأسفانه نمی دانم کمک داور چرا صحنه به این واضحی را ندید.

او ادامه داد: کمک داور، بازیکنی که یک بدن از چهار بازیکن ما در خط دفاعی جلوتر بوده را ندیده است، نمی دانم واقعا! دوباره این اتفاقات به صورت پشت سر هم در حال رخ دادن است. اعتراضی بکنیم یا حرفی هم زده شود، برای احقاق حق آلومینیوم است.

 

وی اظهار داشت: ما به مدت یک ماه و نیم تا 2 ماه صبح و بعد از ظهر تمرین انجام داده ایم، تلاش کرده ایم تا نتیجه مناسبی کسب کنیم. ولی کمک داور و تیم داوری به صورت عمدی یا سهوی، حق یک تیم را می گیرد، خیلی هم راحت!

 

موسوی در پایان گفت: فقط می خواهم این را از ناظر داوری و داور بازی بپرسم. اگر این صحنه در سمت دیگر اتفاق می افتاد، کمک داور اینقدر راحت از اعلام آفساید می گذشت؟ قطعا خیر. نمی دانم چرا این اتفاقات اینگونه رخ می دهد. صحبتی هم بشود، متأسفانه منجر به محرومیت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز