خبرگزاری کار ایران

اولیایی: اوضاع استقلال به سامان نسبی رسیده است/ باشگاه‌های ما باید از مصرف گرایی صرف فاصله بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۴۹

مدیرعامل اسبق استقلال عقیده دارد شرایط این روزهای این تیم خیلی هم نابسامان نیست.

کاظم اولیایی در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: ما در کمیته پیشکسوتان نظرات و راهکارهای خودمان را به مجموعه باشگاه استقلال انتقال دادیم و در حال حاضر هم شرایط نسبت به گذشته کمی بهتر شده است. تمرینات از سر گرفته شده و اوضاع کمی آرام شده است و به نظر وضعیت به سمتی پیش می‌رود که آرامش به استقلال بر می‌گردد و به زودی اوضاع طبق روال عادی جلو می‌رود و جای نگرانی نیست.

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات استقلال هم توضیح داد: هوادار بابت عدم جذب ستاره ناراحت است و این دیدگاه هواداری است ولی اگر بخواهیم از جنبه مدیریتی نگاه کنیم باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید به سمت سازندگی بروند و از مصرف گرایی دوری کنند و این هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فنی به صرفه است و شاید در کوتاه مدت اثر منفی داشته باشد ولی در دراز مدت اثر مثبت و طولانی در پی خواهد داشت و نباید باشگاه را به سمت تصمیمات احساسی ببریم.

مدیرعامل اسبق آبی‌ها در ادامه گفت: استقلال این فصل هم از لحاظ مدیرعامل و هم از لحاظ سرمربی با نیروهای جوان و تازه نفس پا به میدان می‌گذارد و این جوانگرایی در مدیریت و کادرفنی پوئن مثبتی می‌تواند باشد که آینده باشگاه را تضمین می‌کند. هم خطیر مدیر با دانشی است و هم جواد نکونام مدارج را به مرور طی کرده و اصولی به نیمکت استقلال رسیده و این دو نفر انتخاب‌های مناسبی برای پست‌هایی هستند که در آن حضور دارند.

اولیایی در مورد ماجرای سقف قرارداد باشگاه ها هم خاطرنشان کرد: اینکه یک باشگاه باید بودجه سالیانه مشخص، محل تامین مشخص و هزینه مشخص و تضمین پرداخت داشته باشد از اصول اولیه باشگاه داری است و اصلاً نیازی نیست که فدراسیون بخواهد به این موارد ورود کند و خود مجامع باشگاه‌ها باید به این موارد ورود کرده و روی آن چفت و بست بگذارند و اینطور نباشد که بی حساب و کتاب هزینه شود و بدهی انباشته شود و کسی هم پاسخگو نباشد. تا امروز حتی یک نفر هم بابت عدم پرداخت تعهداتش مواخذه نشده و مشکل اصلی این است که من نوعی وقتی پای برگه‌ای را امضا می‌کنم باید نسبت به مفاد آن متعهد باشم و اگر نتوانستم به آن عمل کنم بابتش پاسخگو باشم.

وی در رابطه با بدهی 800 میلیاردی استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هم خاطرنشان کرد: سو مدیریت سازمان خصوصی سازی استقلال را به اینجا رسانده و باید بابتش پاسخگو باشد. ما از ابتدا هم گفتیم ورود استقلال و پرسپولیس به فرابورس به این شکل زیان خالص است و هیچ آورده‌ای ندارد. اینکه شما چند صد میلیارد از کف خیابان و از دست مردم پول جمع می‌کنی و الان دو باشگاه بالای 1000 میلیارد تومان مقروض و بدهکار هستند. پرسپولیس هم فکر نمی‌کنم اوضاعش بهتر از استقلال باشد ولی آنها مدیریت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند اخبار این چنینی‌شان به بیرون درز کند و این کار خوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز