خبرگزاری کار ایران

الهلال به سراغ اسپالتی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۰۰

باشگاه الهلال عربستان سعودی پس از ناکامی در استخدام سرمربی یوونتوس، به یکی از هموطنان او پیشنهاد کار داد.

به گزارش ایلنا، تلاش مدیران باشگاه الهلال عربستان در کالچو برای استخدام یک مربی ایتالیایی همچنان ادامه دارد. بعد از آنکه پیشنهاد نجومی آنها (30 میلیون یورو در سال) به ماسیمیلیانو آلگری از سوی سرمربی یوونتوس رد شد، حالا تمرکزشان روی استخدام هموطن او لوچانو اسپالتی معطوف شده است، کسی که فصل گذشته ناپولی را بعد از 33 سال انتظار، قهرمان سری A کرد اما بلافاصله پس از آن به دلیل اختلافاتش با رئیس باشگاه اورلیو دلورنتیس استعفا کرد و حالا بدون تیم است.

دستاورد اسپالتی با کسب اولین اسکودتوی دوران مربیگری‌اش در لیگی که رقبای بزرگتر و متمول‌تری مانند یوونتوس، اینتر و میلان آنقدر قابل توجه بوده که او را در فهرست مربیان مدنظر باشگاه الهلال قرار دهد. این در حالی است که اسپالتی در پایان فصل گذشته گفت احساس می‌کند انرژی‌اش کاملاً تحلیل رفته و نیاز دارد که یک سال دور از دنیای فوتبال باشد و استراحت کند.

اکنون سایت توتومرکاتوی ایتالیا مدعی شده که امکان دارد اسپالتی از تصمیم اولیه خود منصرف شود چون پیشنهادی هنگفت از عربستان سعودی دریافت کرده که به موجب آن 20 میلیون یورو در فصل حقوق خواهد گرفت.

اسپالتی پیش از این سابقه مربیگری در خارج از ایتالیا را داشته است. او چهار سال در روسیه تیم زنیت سنت پترزبورگ را هدایت کرد. پس از آن، اسپالتی هدایت تیم‌‌های اینتر و ناپولی را برعهده گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز