خبرگزاری کار ایران

تولد مالدینی؛ دعوای جدید میلانی ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۶۴

تنش میان هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود که آخرین مورد آن در مورد تبریک تولد به پائولو مالدینی بود.

به گزارش ایلنا، کاردیناله چند هفته پیش در اقدامی غیرمنتظره مالدینی را برکنار کرد که به سرعت با واکنش منفی هواداران تیم روبرو شد و خیلی‌ها به این اشاره کردند که مالدینی در خرید بازیکنانی مثل مایک مانیان و تئو هرناندز چه نقش کلیدی داشته است.

اوضاع وقتی بدتر شد که گزارش شد، روسونری موافقت کرده تا ساندرو تونالی را در ازای 80 میلیون یورو به نیوکسل بفروشد، قراردادی که به نظر می‌رسد در اخراج مالدینی موثر بوده است.

امروز تولد 55 سالگی مالدینی است و باشگاه هم در توییتر تولد اسطوره میلان را به او تبریک گفت. همین مساله باعث سرریز شدن خشم هواداران شد که این توییت را به محلی برای انتقاد از کاردیناله و همدردی با مدیرفنی سابق باشگاه تبدیل کردند.

خیلی از هواداران از این می‌ترسند که میلان تبدیل به یک بنگاه درآمدزایی برای مالک آمریکایی خود شود و تیم نتواند جای بازیکنان بزرگی که می‌روند را به درستی پر کند.

پایین توییتی که باشگاه برای تبریک تولد مالدینی منتشر کرده بود، خیلی از هواداران از هشتگ کاردیناله برود استفاده کردند. یک نفر در کنار این هشتگ نوشت: «وقتش است تا با او مثل یک اسطوره رفتار کنید»، دیگری تاکید کرد: «منظورتان همانی است که بهش بی‌احترامی کردید؟» و نفر سوم با هشتگ کاردیناله برود نوشت: «تولدت مبارک آقای میلان. تو باشگاه هستی، نه آن‌هایی که الان داریم!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز