خبرگزاری کار ایران

تکذیب ستاره فرانسوی؛

امباپه: امسال به رئال نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۹۷

کیلیان امباپه موضع خود را در مورد انتقال تابستانی رئال مادرید روشن کرد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه گزارش‌هایی مبنی بر تمرکز او برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال را تکذیب کرد.

مهاجم پاری سن ژرمن به صراحت اعلام کرده که قصد ندارد قرارداد فعلی خود را به مدت یک سال تمدید کند - موضعی که او تایید کرد تابستان گذشته پس از امضای قراردادش مشخص کرده بود.

جای تعجب نیست که رئال مادرید به عنوان مشتری قدیمی خود را دوباره در تعقیب این بازیکن فرانسوی در تابستان جاری بداند و لو پاریسن در همین راستا مدعی شد تنها تمرکز امباپه روی انتقال به برنابئو قبل از شروع فصل آینده است.

با این حال، امباپه در توییتر موضع خود را مشخص و این ادعاها را رد کرد. او در پاسخ به این ماجرا نوشت:"دروغ است. هر چه [دروغ] بزرگتر باشد، بیشتر دیده می‌شود. من قبلاً گفته ام که فصل بعد در پاری سن ژرمن ادامه خواهم داد، جایی که بسیار خوشحالم."

با این حال، معضل پاری سن ژرمن این است که امباپه در حال حاضر در مسیر جدایی از باشگاه به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده قرار دارد و می تواند تنها در مدت شش دیگر با باشگاه‌های علاقه‌مند مذاکره کند.

منابع فرانسوی اصرار دارند که امباپه، شاید باارزش‌ترین فوتبالیست روی زمین، تابستان آینده اجازه نخواهد داشت به عنوان بازیکن جدا شود.

رئال مادرید علاقه زیادی به جذب امباپه دارد، به ویژه به دلیل جدایی کریم بنزما به سوی عربستان سعودی. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه اخیراً در ویدئویی ضبط شد که به قصد خود برای جذب امباپه در آینده اعتراف می‌کند، اما احتمال انتقال امباپه را در تابستان امسال رد کرد.

لوس بلانکوس قبلاً موافقت کرده تا تابستان امسال بیش از 100 میلیون یورو برای جود بلینگام، هافبک بوروسیا دورتموند بپردازد و پس از اینکه مارکو آسنسیو، ادن هازارد و ماریانو دیاز همگی به صورت رایگان باشگاه را ترک کردند، به دنبال چند مهاجم جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز