خبرگزاری کار ایران

کیلیان چطور به رئال مادرید پشت کرد؟

پشت پرده تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۱۴

سفر مادرش به قطر، استقامت الخلیفی، تماس امباپه به پرز و دیدار جمعه شب امباپه از ورزشگاه تمام مراحلی بود که پیش از تمدید قرارداد ستاره فرانسوی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، تمدید کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تقریباً پس از رد آخرین پیشنهاد رئال مادرید توسط باشگاه فرانسوی در تابستان گذشته آغاز شد.

از آنجایی که مادر این بازیکن، فایزا لاماری، اکتبر گذشته گفت که سناریوی جدیدی در حال باز شدن است، حرکت از پاریس و مادرید برای یافتن یک قرارداد جدید آغاز شد.

این‌ها مهمترین حقایق در تمام این مدت است که با امضای این بازیکن برای پاری سن ژرمن تا سال 2025 به پایان رسیده است.

مارکا همچنین جزئیاتی از این قرارداد جدید را گزارش می دهد که او را به پردرآمدترین بازیکن رختکن پی اس جی و در نتیجه پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می کند.

جدال پی اس جی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همه چیز را خنک می‌کند

 دیدار دو تیم همانطور که از قبل مشخص است هر دو را در یک بازی انتظار قرار داد.

امباپه با وجود اینکه برخی او را باور نکردند، به دو سرمربی اعلام کرد که نمی‌خواهد چیزی بداند و تا پایان بازی‌ها چیزی را امضا نمی‌کند.

بعد از پایان مسابقه وضعیت تغییری نکرده بود. اگرچه فرض بر این بود که حذف پاری سن ژرمن باعث شد این بازیکن از شک و تردید خارج شود، اما این کوچکترین تأثیری بر تصمیم او نداشت.

علاوه بر این، پاری سن ژرمن احساس کرد که خواسته‌های بازیکن ستاره آن‌ها برای تغییر بخشی از پروژه اشتباه نبوده و از این رو ناصر الخلیفی دست به کار شد.

سفر مادر به قطر، اولین شوک

لاماری در پایان آوریل به دوحه سفر کرد.  این الخلیفی است که مغز متفکر همه چیز است، او مادر بازیکن را متقاعد می کند که برای توضیح پروژه ای که برای پسرش طراحی کرده به قطر بیاید.

در دفاتر پارک دو پرنس این روزها جمله ای وجود دارد که زیاد دست به دست می شود.  دفاتر که تا بعدازظهر جمعه نمی دانستند امباپه می ماند یا می رود زیرا رئیس باشگاه این کار را انجام داده بود، اظهار داشت: "ما می دانستیم که رئیس استقامت می کند، اما این ضربه باورنکردنی بود. این شیخ نیست، او پش همه چیز با اختیار مطلق ایستاده است.

مارکا پس از این سفر گزارش داد که پاری سن ژرمن همچنان به ماندن امباپه امیدوار است.

لپاریسین از این هم فراتر می رود و ارقامی را در ماه می ارائه می دهد که اکنون شروع به جمع آوری کرده اند: 50 میلیون یورو خالص در هر فصل در یک قرارداد سه ساله. مذاکراتی با الخلیفی و دیگر وزنه های سنگین قطر انجام شده است.

تماس چهارشنبه شب امباپه با فلورنتینو پرز

منابع اطراف این بازیکن مدعی هستند که نه تنها پیام امباپه به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بلکه تماس تلفنی نیز وجود داشته است.

مارکا سه شنبه گذشته گزارش داد که پاری سن ژرمن پس از ملاقات با خانواده خوشبین است و روز جمعه نیز رئال مادرید نگران است زیرا مادرش قبلاً به آنها گفته بود که این بازیکن به این موضوع فکر می کند.

روز شنبه، مارکا همچنین گزارش داد که امباپه به پرز گفته که می ماند.  ساعاتی بعد، ال چیرینگیتو پیام های این دو را فاش کرد.

در فرانسه و اسپانیا مشخص می شود که او در پاری سن ژرمن می ماند

صبح جمعه گذشته، تقریباً همه گزارش ها توافق با پاری سن ژرمن را بدیهی می دانستند. افراد مورد اعتماد امباپه که تا هفته گذشته متقاعد شده بودند این بازیکن به مادرید می رود زیرا این خواسته او بوده، اعتراف می کنند که این بازیکن از قبل به این موضوع فکر می‌کرد.

امباپه جمعه شب به طور غیرمنتظره از پارک دو پرنس بازدید کرد. اگرچه او می خواست مورد توجه قرار نگیرد، اما بازدید او از استادیوم فاش شد و این موضوع تمام شبهات را تایید کرد و مخفی نگه داشتن آن را تا روز بعد برای اعلام آن قبل از بازی با متز دشوارتر کرد.

این بازیکن قبلاً آمده بود تا ویدیویی را ضبط کند که قرار بود با رسمی شدن قرارداد تمدید در سایت باشگاه قرار گیرد.

صحبت هایی مطرح شده بود که بعد از بازی یا یکشنبه در تله فوت او تصمیمش را اعلام می کند اما آنها نمی خواهند مشکلی ایجاد کنند و با باشگاه توافق کردند که قبل از بازی شنبه مقابل متز انجام شود و کمی بعد در کانال رسمی اعلام شود.

بدون حق تصویر و بدون پاداش توپ طلا

امباپه تنها جمعه گذشته از ارقام این قرارداد مطلع شد. پاری سن ژرمن می‌خواهد حقوق تصویر را حفظ کند زیرا آنها ادامه رشد به عنوان یک موسسه را حیاتی می دانند.

رئال مادرید 100 درصد این حقوق را به این بازیکن داد و 30 میلیون یورو خالص به او داد و برای جبران خسارت پی اس جی می‌خواست دستمزد او را افزایش دهد.

بدون ارقام رسمی، منابع مارکا تایید کرده اند که او بالاتر از مسی که در فصل آینده 40 میلیون یورو خالص از جمله پاداش امضای قرارداد دریافت خواهد کرد، به پردرآمدترین فوتبالیست جهان تبدیل شده است.

فراموش نکنیم که این قرارداد شامل 130 میلیون یورو پاداش امضا در طول 5 سال است، همان چیزی که مادرید به او پیشنهاد داده بود، بنابراین دستمزد او بیش از 40 میلیون یورو خواهد بود.

تخمین زده می شود که حق تصویر در مادرید 60 تا 70 میلیون یورو دیگر برای او به ارمغان می‌آورد. امباپه هیچ جایزه ای برای به دست آوردن توپ طلا و بند آزادسازی ندارد زیرا آنها در فرانسه از این آپشن‌ها محروم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز