خبرگزاری کار ایران

تکواندو گرندپری رم؛ 3 ایرانی حذف شدند/ کیانی به نیمه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۸۷

روز نخست از مسابقات تکواندو گرندپری رم با صعود ناهید کیانی به مرحله نیمه نهایی و حذف سه عضو تیم مردان ایران پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله از تکواندو رقابت‌های گرندپری رم در سال ۲۰۲۳ امروز جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مسابقات اوزان ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان آغاز شد که از میان ۴ نماینده کشورمان تنها ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کیانی دور نخست «فاناپا هارنسوجین» از تایلند قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ را ۲ بر صفر از پیش برو برداشت و در مرحله یک هشتم نهایی در برابر «ندا لعرج» از مراکش با رنکینگ چهارم المپیکی در دیداری سخت و نفس گیر ۲ بر یک صاحب برتری شد. نماینده شایسته کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل «چیالینگ لو» از چین تایپه راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. برنز المپیک توکیو، نقره جهانی ۲۰۲۲ و نقره جهانی ۲۰۲۳ از عناوین حریف کیانی بود.

قهرمان سال ۲۰۲۳ تکواندو جهان برای صعود به فینال باید با «کیم» از کره جنوبی رو به رو شود.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم در دور نخست «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا را ۲ بر صفر او شکست داد و در ادامه در مرحله یک هشتم نهایی «امره اتلسی» از ترکیه دارنده مدال برنز مسابقات جهانی باکو ۲۰۲۳ و نایب قهرمان گرنداسلم ووشی را نیز ۲ بر یک از پیش رو برداشت. وی در این مرحله مقابل «ژائوژیانگ سونگ» از چین ۲ بر صفر باخت و حذف شد. در همین وزن «علیرضا نادعلیان» مقابل «مایکون سیکوئرا» از برزیل در ۲ راند باخت و حذف شد.

همچنین متین رضایی ملی پوش کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرم بعد از برتری ۲ بر یک مقابل «زید الهلوانی» از اردن، در مبارزه دوم خود در مصاف با «دنیس بارتا» از ایتالیا در دیداری نزدیک نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

این مسابقات به حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت ۳ روز در رم ایتالیا جریان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز