خبرگزاری کار ایران

کیانی: وعده دادند اما ما پاداشی دریافت نکردیم/ شادی مردم ایران با قهرمانی ما برایم خوشحال کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۶۰۷

فنی‌ترین تکواندوکار قاره آسیا گفت: تا الان چیزی به عنوان پاداش به ما تحویل نشده است؛ اما نماینده وزارت و همچنین رییس فدراسیون تکواندو گفتند که جوایزی برایمان در نظر گرفتند.

به گزارش ایلنا، در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا کره جنوبی، ناهید کیانی در در وزن ۵۳ - کیلوگرم با نتیجه  ۱۷ بر ۹  چاروس کایوموا حریف ازبکستانی خود را شکست داد و سومین طلای تاریخ زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد. بعد از این قهرمانی تکواندوکار کشورمان مورد توجه زیادی قرار گرفت و حتی به عنوان فنی ترین تکواندو کار قاره آسیا انتخاب شد. ناهید کیانی در گفتگو درباره اهدافش دیگرش و همچنین اهمیت شادی مردم به صحبت پرداخت: 

*احساس‌تان بعد از این قهرمانی نیست؟

 قهرمانی در سطح آسیا و همچنین فنی‌ترین بازیکن این قاره احساس خیلی خوبی دارد واقعا افتخاری است که حسش غیر قابل توصیف است؛ اما زمانی که من از سکو قهرمای پایین آمدم، سعی کردم از آن حس خوب فاصله بگیرم تا بتوانم به قدم‌های بعدی‌ام فکر کنم.

*به قهرمانی شما توجه خبری خوبی زیادی شد که نشان دهنده درک ارزش کار شما توسط مردم و رسانه‌ها است.

خداراشکر می‌کنم که موفقیت ما دیده شد. بیشتر از این خوشحالم که این موضوع باعث می‌شود که گستره‌ی خبری بیشتر شود و شاید کسانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند مثلا کسانی که در روستاهای دور افتاده هم هستند، این خبر مورد توجه آنها هم قرار بگیرد و بتوانیم یک ثانیه لبخند به لب مردم عزیز ایران بیاوریم. دلیل خوشحالی من از پوشش رسانه‌ای  همین است و اگر نه دیده شدن خود ما خیلی اهمیتی ندارد.

*آیا پاداشی به شما پرداخت شده یا قول پرداخت‌شان را دادند.

 تا الان چیزی به عنوان پاداش به ما تحویل نشده است؛ اما نماینده وزارت و همچنین رییس فدراسیون تکواندو گفتند که جوایزی برایمان در نظر گرفتند.

*هدفگذاری شما برای آینده چیست؟

نزدیک ترین مسابقه پیش‌رو کشورهای اسلامی است و بعد از آن ما امسال دو مسابقات جهانی داریم که نزدیک‌ترین اهدافم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز