خبرگزاری کار ایران

یک فایل جنجالی و شفاف سازی که انجام نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۱۶۸

در شرایطی که همه قربان زاده را با صراحت لهجه‌اش برابر فتح الله زاده به خاطر می‌آورند، او این روزها درگیر حواشی عجیبی شده که پاسخی نیز به آنها نداده است.

به گزارش ایلنا، انتشار فایلی صوتی از حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گروه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال حواشی تازه‌ای را برای باشگاه استقلال به وجود آورده است. قربانزاده در این فایل همچون مدیرعامل باشگاه استقلال درحال وعده دادن به بازیکنان است و از آنها می‌خواهد با قدرت در بازی با نساجی حاضر شوند تا او بتواند در روز‌های باقی مانده برای استقلال پول جور کند! بیان قربانزاده به گونه‌ای است که شنونده را به این نتیجه می‌رساند که رئیس سازمان خصوصی‌سازی در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه استقلال نقش نخست را ایفا می‌کند. اما تا به امروز از سوی هیچ نهادی به طور رسمی اعلام نشده که رئیس سازمان خصوصی‌سازی دقیقاً دارای چه مسئولیتی در باشگاه استقلال است. قربانزاده در ماجرای برکناری فتح الله‌زاده نیز نقش اصلی را بازی کرده بود.

او که با حضور در یک برنامه تلویزیونی وعده شفاف‌سازی در باشگاه استقلال را داده بود با وجود نقش‌آفرینی در تصمیم‌گیری‌های کلان باشگاه استقلال اما همچنان نتوانسته به وعده خود عمل کند و بسیاری از هواداران باشگاه استقلال در انتظارند نتیجه تصمیمات او به طور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد. قربان‌زاده در مناظره‌ای که با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال داشت وعده‌های متعددی درباره شفاف‌سازی صادر کرد که تا به امروز هیچ یک از وعده‌های او به انجام نرسیده و حتی ماجرای آن 5 میلیارد تومانی که گفته شد مدیرعامل سابق استقلال باید به حساب این باشگاه بازگرداند، هنوز حل نشده باقی مانده است و قربانزاده نیز اطلاع‌رسانی جدیدی پیرامون این موضوع ندارد.

بدون شک هواداران استقلال از رئیس سازمان خصوصی‌سازی که خود را میان دعواهای استقلالی‌ها انداخته انتظار دارند در راستای شفاف‌سازی قدم بردارد و وعده‌هایش را عملی کند تا این ذهنیت به وجود نیاید که احیاناً قربانزاده تحت تأثیر برخی فشارها و یا سفارش‌ها قید شفاف‌سازی را در باشگاه استقلال زده است.

در فایلی که از زبان قربانزاده منتشر شده او اعلام کرده اوایل هفته جاری حقوق بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

 این انتظار وجود داشت که حرف قربانزاده روز گذشته عملی شود که نشده است اما برخی منابع در باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که قرار است امروز پولی به حساب بازیکنان واریز شود تا بخشی از قرارداد آنها پرداخت گردد. استقلالی‌ها در آستانه دربی به‌شدت نیازمند دریافت مطالبات خود هستند و اگر امروز وعده عملی شود، استقلال به لحاظ روحی شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز