خبرگزاری کار ایران

قربان‌زاده: چک‌ها امانت بودند و باید بایگانی می‌شدند/ فتح‌الله‌زاده باید ۵ میلیارد را برگرداند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۸۶

رئیس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را در خصوص چک‌های باشگاه استقلال ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، حسین قربان زاده در مورد ماجرای چک‌های باشگاه استقلال که دست علی فتح الله زاده بوده، اظهار داشت: سند حسابداری در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۲ اسناد دریافتنی غیرتجاری، ۱۰ میلیارد ریال به نام علی فتح الله زاده است. به شماره سند ۲۵۷ است. همان چک‌هایی است که می‌گوید باشگاه باید پرداخت کند. 

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: از مصطفی آجورلو شکایت کردم. محکم پایش هستم. مظلومی، افضلی، مومنی و کریمی، هر ۴نفر باید در دادگاه پاسخگو باشند. همه در این موضوع مسئولیت داشتند. ۳۵۹میلیارد تومان، ۱۵۰ میلیارد تومان، نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان منابع حاصل از افزایش سرمایه به حساب باشگاه استقلال واریز شده، ۱۱۸ میلیاردی که فتح الله زاده می‌گوید و ۲۵ میلیارد از آن به عنوان اقساط وام کم شده، درست است. ۹۳ میلیارد تومان باقی مانده است. در ماه آذر اگر بدهی استراماچونی پرداخت می‌شد حدود ۶۰ میلیارد تومان بود. پادوانی ۱۳۰ هزار دلار است که ۳۰ هزار دلار برای وکیل است. احمو موسوی ۵ میلیارد تومان است. پس این سه مورد که دادگاه CAS هستند امکان پذیر بود. 

وی افزود: سیصد و اندی روز آجورلو فرصت داشت. صدو اندی هم فتح الله زاده، در‌مورد آن سند دریافت یک میلیارد تومان برای همان چک‌ها توسط فتح الله زاده بود. اگر حرف من اشتباه باشد من از فردا استعفا می‌دهم. چک شخصی نبوده، چک باشگاه بود. دست مجیدی، عمران زاده، صادقی یا هرکس دیگری هست، چک باشگاه است. در اسناد باشگاه یک بدهکاری است که مشخص است. آن فرد هم مشخص است پولش را از چه کسی دریافت می‌کند. اینجا کسی که بستانکار می‌شود فتح الله زاده است. اک یک نفر را معرفی کرده است. نیازی کارمند فتح الله زاده در روزنامه است و چک ها را پیگیری می‌کرده است. او این پیگیری را انجام داده است. 

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: این چک ها آن زمان باید پانچ و در باشگاه بایگانی می‌شد. آقای مظلومی، در کمیته تسویه باید هیات مدیره از مدیرمالی سوال می‌کرد. آیا این ۵میلیاردی که می‌خواهم امضا کنم پرداخت بشود برای آقای فتح الله زاده، قبلا پرداخت نشده؟ آیا سوال را کردید؟ اگر این سوال را می کردید شاید نتیجه دیگری می‌گرفت. خیلی روشن است. تنها راه اثبات این موضوع فیش واریزی است. پول را باشگاه داده و چک دست فتح الله زاده مانده است. چک‌های دیگری هم وجود دارد. این چک‌ها دست مدیرعامل امانت است. باید وقتی بستانکاری‌اش تسویه می‌شود پانچ کند. ابن در مورد ۵میلیارد بود که در هیات مدیره تصویب کردند و یک ریالش نباید پرداخت می‌شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز