خبرگزاری کار ایران

فتح‌الله‌زاده مدیر وعده‌ها در استقلال/ نمی‌توانی صندلی‌ات را پس بده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۴۰

مدیر عامل استقلال در پنجمین دوره مدیریت در این باشگاه، بیشتر از هر چیزی به مدیر وعده‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز 23 مهر ماه سال جاری علی فتح‌الله‌زاده به عنوان جانشین مصطفی آجورلو به مدیریت استقلال رسید تا برای پنجمین مرتبه سکان مدیریت آبی‌پوشان را به عهده گرفت.

در این شرایط از فردی که تجربه و سابقه کار در استقلال را دارد، انتظار حرکت رو به جلو و اصلاح اشتباهات گذشته را دارید. فتح الله‌زاده اما بیشتر از آنکه تمرکز خود را روی کارش قرار بدهد روی وعده و برنامه‌های تلویزیونی متمرکز شد.

رفتارهای او شبیه مدیرهای تازه واردی است که بعد از انتصاب در استقلال و پرسپولیس با ذوق‌زدگی و عوام‌گرایی وعده می‌دهند تا هواداران را به خود جذب کنند.

*وعده پشت وعده

بخشی از این وعده‌ها را یادآوری می‌کنیم:

خرید لیونل مسی، تاسیس بانک با نام استقلال، قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، توکن هواداری، متاورس و ورزشگاه مجازی و وعده انتقال بازیکن خارجی است. همه این موارد در حالی است که استقلال با زیان انباشته زیادی دارد و برای پرداخت بخشی از بدهی‌ها از تسهیلات بانکی استفاده کرده است. 

*درخواست همیاری از هواداران

در همین شرایط باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای خواستار همیاری هواداران(بخوانید گلریزان) برای پرداخت طلب استراماچونی شد. مدیر آبی‌پوشان هنوز بعد از پنج دوره مدیریت در استقلال با مطرح کردن نام گابریل کالدرون و کمک دولت به سرخ‌پوشان قصد دارد روی وزیر ورزش و دولت فشار ایجاد کند. طبیعتاً با سانحه‌ای که برای وزیر ورزش پیش آمد فعلاً رایزنی با وزارت ورزش سخت به نظر می‌رسد. 

*2 طلب مهم دیگر

به طلب استراماچونی، طلب 260 هزار دلاری ایجنت کوین یامگا و در حدود 150 هزار دلاری لنائدرو پادووانی را اضافه کنید.

*پرسش‌هایی که فتح‌الله‌زاده باید جواب بدهد

با این تفاسیر چند پرسش مبنایی از فتح الله‌زاده مدیر استقلال مطرح است:

یک) وقتی باشگاه زیانده است و برای پرداخت قرارداد مربی خارجی قصد استفاده از همیاری هواداران را دارید. چگونه قصد تاسیس بانک استقلال را دارید؟ اگر صرفاً قرار است از برند استقلال استفاده شود چرا تا امروز این اقدام انجام نشده است؟

دوم) آیا بعد از 4 دوره مدیریت باشگاه استقلال، فتح الله‌زاده اطلاع ندارد که این باشگاه با مشکلات انبوه مالی روبرو است. پس چگونه وعده‌های پرطمطراق می‌دهد؟

سوم) مدیر استقلال که خود را فوتبالی و فوتبال شناس می‌داند و سابقه مدیریت روزنامه ورزشی را دارد. آیا از خود نپرسیده چرا لیونل مسی به تیم های متمول حوزه خلیج فارس نرفته؟

چهارم) شما که امکان پرداخت طلب استراماچونی را ندارد چگونه وعده جذب لیونل مسی را می‌دهید؟

پنجم) اگر قرار باشد دولت و مردم بدهی‌های استقلال را پرداخت کنند نقش علی فتح الله‌زاده در این باشگاه چیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز