خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ - منچسترسیتی: توخل چشم انتظار کامبک، آبی بی‌رحم در آلیانز‌آرنا

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۴۴

پپ گواردیولا برای بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه آلیانز آرنا برمی‌گردد.

به گزارش ایلنا، قهرمان لیگ برتر با برتری 3 بر صفر در بازی رفت هفته گذشته به آلمان سفر کرده تا تکلیف تیم راه یافته به نیمه نهایی بین منچسترسیتی و بایرن مونیخ مشخص شود.

نکته جالب بازی رفت دو تیم درگیری سادیو مانه با لروی سانه بود که مهاجم سنگالی به این دلیل بازی مقابل هوفنهایم را از دست داد. 

با تساوی یک بر یک با هوفنهایم در بوندسلیگا، بایرن تنها دو امتیاز از باشگاه سابق توخل، بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی فاصله دارد.

تاکنون، تصمیم ناگهانی هیئت مدیره برای جدایی از یولیان ناگلزمن به اثبات نرسیده است، زیرا توخل از 5 بازی اول تنها دو بازی را برده و بایرن تنها یک کلین شیت از هفت بازی اخیر خود دارد. هیچ یک از دو بازی توخل در آلیانز آرنا با برد به پایان نرسیده است.

تنها چهار تیم تا به حال در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا پس شکست سه بر صفر در لیگ قهرمانان صعود کرده‌اند. بایرن مونیخ امیدوار است شکست سنگین در خانه حریف را در بازی امشب جبران کند.

ستاره آبی آسمانی گواردیولا در حال اوج گیری است و منچسترسیتی پس از دهمین برد متوالی در تمامی رقابت‌ها به آلیانز آرنا سفر می‌کند. من سیتی در 14 بازی اخیر خود شکستی نداشته و آن‌ها در هر 6 مسابقه اخیر حداقل 3 گل به ثمر رسانده‌اند. 

با این حال، منچسترسیتی به طور قابل توجهی نتوانست هیچ یک از بازی های خارج از خانه خود را در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند، کپنهاگ و لایپزیش با پیروزی اژ زمین خارج شود. گواردیولا امشب تلاش می‌کند تا صدمین پیروزی در لیگ قهرمانان را جشن بگیرد‌، شاهکاری که فقط کارلو آنچلوتی و سر الکس فرگوسن به آن دست یافته‌اند

 ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

زومر، پاوارد، اوپامکانو، دی لیخت، دیویس، کیمیش، گورتزکا، سانه، موسیالا، کومان، چوپو-موتینگ

 ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون، آکانجی، دیاس، آکه، استونز، رودری، سیلوا، گوندوغان، دی بروین، گریلیش، هالند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز