خبرگزاری کار ایران

کنایه به سبک سرمربی ناپولی

اسپالتی: کسانی که پیراهن میلان را بر تن داشتند قطعا از داور راضی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۱۰

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، حضور میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت اما به شدت از داور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ناپولی علیرغم تساوی یک بر یک در مسابقه برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان، به دلیل شکست یک بر صفر در سن سیرو از صعود به دور بعدی بازماند.

لوچانو اسپالتی،‌ سرمربی ناپولی اگرچه صعود میلان به دور بعدی را تبریک گفت اما از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد:" اول از همه، ما به میلان بابت صعودشان تبریک می‌گوییم. آن‌ها دو بازی انجام دادند که از فرصت‌های خود نهایت استفاده را کردند، این نشانه یک تیم بالغ است که می‌داند چه زمانی باید پدال گاز را فشار دهد و چه زمانی دفاع کند.  همچنین می‌خواهم از بازیکنانم تعریف کنم، زیرا مسابقات لیگ قهرمانان را در سطح بالایی بازی کردند.

برای چند لحظه ساده جریمه شدیم و به خاطر عدم تجربه چنین مسابقاتی حذف شدیم. برخی از بازیکنان ما که از بازی‌های ملی برگشتند، با مشکل مواجه بودند، به خصوص اوسیمن که پس از آن مصدومیت 20 روز از میادین دور بود. سپس چند خطا و چند بی‌عدالتی."

اسپالتی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش دور از انتظار بوده یا نه، گفت:"نه، چون هم در میلان و هم اینجا ابتکار عمل را در دست گرفتیم. ما قبل از استراحت برای فیفادی در فرم فوق‌العاده‌ای بودیم، سپس وقتی برگشتیم بازیکنان زیادی برای بازی با میلان در دسترس نبودند. در شکست 4 بر صفر مقابل میلان تمرکز نداشتیم. با این حال، دو بازی لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت بود.

درست است که آن‌ها یک پنالتی را از دست دادند، اما این یک حادثه قابل اجتناب نیز بود. ما یک گل غافلگیرکننده دریافت کردیم، زیرا متعادل بودیم و توپ را کنترل می‌کردیم. آن‌ها تنها حرکت واقعی خود را در محوطه جریمه ما به گل تبدیل کردند و ما نتوانستیم همین کار را انجام دهیم."

اسپالتی در بازی رفت از داور عصبانی بود و این اتفاق پس از بازی امشب هم تکرار شد:"به جز آن‌هایی که پیراهن میلان را پوشیده بودند، همه قبول داشتند که داور در بازی اول اشتباه کرد. امروز یک پنالتی، واضح مثل روز، روی لوزانو صورت گرفت که در ویدیو می‌بینید مچ پای بازیکن ما را می‎‌زند و توپ را هم نمی‌گیرد.

این واضح‌ترین پنالتی ممکن است، شما نمی‌توانید آن را نبینید. تماسی نیست، این خطاست وگرنه مچ پای او اینطور نمی‌چرخد. این خطا خطر رگ به رگ شدن مچ پا را در پی دارد. شما نمی توانید آن را نبینید. اما بعد مردم می‌گویند ما شکایت می‌کنیم... پنالتی که برای ما اعلام شد کاملا مشخص بود، این هم یک پنالتی واضح بود."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز