خبرگزاری کار ایران

جنجال در رختکن بایرن: درگیری مانه و سانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۴۵

بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، بایرن مونیخ با تنش جدی رو به رو شده است.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ در مسابقه رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی سه بر صفر شکست خورد. این شکستی سنگین برای مدعی عنوان قهرمانی بوندسلیگا بود اما اتفاق عجیب‌تر پس از بازی رخ داد.

بر اساس گزارش بیلد، سادیو مانه پس از ضربه زدن به صورت هم تیمی خود به لروی سانه حمله کرده است. سانه عملکرد مناسبی مقابل تیمی سابقش یعنی منچسترسیتی انجام داد. بعد از 69 دقیقه، مانه به جای جمال موسیالا وارد زمین شد.

در دقیقه 83 بازی، صحنه‌ای که جرقه مشاجره را برانگیخت، رقم خورد: مانه روی یک فراز منتظر ارسال توپ از سانه بود که این بازیکن آلمانی توپ را به مهاجم سابق لیورپول پاس نداد.

سانه با انگیزه کامل علیه تیم سابقش، با مانه در زمین دعوا می‌کند و هر دو در زمین بحث می‌کنند. این صحنه در عکس‌ها ثبت شده است.

بر اساس اطلاعات بیلد، پس از سوت پایان بازی، بحث کوتاه و سپس مفصلی در رختکن رخ داد. گفته می‌شود که مانه از نحوه صحبت سانه با او گلایه کرده و ناگهان او به سانه حمله کرد و به صورت او ضربه زد!

در این لحظه برای آرام کردن روحیه، سانه بعد از این اتقاق به قسمت دیگری از رختکن فرستاده شده است. شاهدان عینی گزارش می‌دهند که این ضربه آثاری روی صورت سانه بر جای گذاشته است!

باشگاه بایرن مونیخ در پاسخ به سوال بیلد در مورد این حادثه و عواقب احتمالی اظهار نظری نکرد. مانه در تابستان گذشته به عنوان یک فوق ستاره از لیورپول به جمع باوارایی‌ها ملحق شد و تا سال 2025 قرارداد دارد. مانه حداقل با جریمه انضباطی باشگاه مواجه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز