خبرگزاری کار ایران

توخل: بایرن هنوز می‌تواند تمام جام‌ها را ببرد / با ناگلزمان احساس همدردی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۹۶

سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، توماس توخل، سرمربی سابق تیم چلسی امروز با امضای قراردادی رسمی تا سال 2025 به عنوان سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ انتخاب و جانشین یولیان ناگلزمان شد.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره اهدافش روی نیمکت باوارایی‌ها صحبت کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* متقاعد شدم که تماس بایرن برای من یک افتخار و امتیاز محسوب می‌شود. وقتی قرارداد را امضا می‌کنید، افتخار بزرگی است. بابت اعتمادی که اولیور کان، حسن صالحمیدزیچ، هربرت هاینر و اولی هوینس به من کردند از آن‌ها تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

* وقتی‌که مدتی در خارج کار می‌کنید حتی بیشتر متوجه اهمیت بایرن می‌شوید. این یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا و جهان است. دی‌ان‌ای بایرن بردن است، همچنین در مورد شکلی است که فوتبال بازی می‌کنید. ترکیب آن‌ها یکی از مستعدترین و بهترین ترکیب‌های اروپاست. منتظر کار کردن با این ترکیب هستم. با این ترکیب می‌توانید در هر جامی رقابت کنید.

* این یک مسئولیت بزرگ هم است. در نهایت یک دلیل شخصی هم برای کار کردن در اینجا داشتم، اینکه کنار خانواده‌ام و در ایالتی که به‌دنیا آمدم کار کنم. دلایل زیادی وجود دارند که باعث شد سریعا این پیشنهاد را قبول کنم. زمان‌بندی شگفت‌انگیز بود، انتظارش را نداشتم و هیچ ارتباطی پیش از این نداشتیم. مطمئن بودم که به کارم در خارج از کشور ادامه خواهم داد. اولین مصاحبه‌مان سه‌شنبه شب بود. اندازه‌ی این چالش، فاکتور مهمی بود که می‌خواستم انجامش دهم.

* پیش‌تر ارتباط خیلی نزدیکی با بایرن داشتم. اما آن زمان نمی‌توانستم صبر کنم. این بار همه‌چیز خیلی سریع پیش رفت، راه‌حل خیلی خوبی برای من بود. زمان خیلی زیادی نداریم. احتمالا بازی‌های ملی تا جمعه را نگاه نخواهم کرد. بردن همه جام‌ها هنوز ممکن است. در نتیجه، همه‌چیز به جزئیات بر می‌گردد. در مورد اینکه چه‌کار کنم ایده‌ای دارم و واقعا منتظر آن هستم. مسئله بازی کردن برای بردن همه جام‌هاست.

توخل: بایرن هنوز می‌تواند تمام جام‌ها را ببرد / با ناگلزمان احساس همدردی می‌کنم

* برای طرفداران و درست کردن همه‌چیز در زمین تمرین آماده هستم. وقتی مربی عوض می‌شود تغییر بزرگی شکل می‌گیرد. سریع‌ترین راه برای به‌دست آوردن اعتماد به‌نفس این است که مستقیما وارد زمین شوید. مشخصا صحبت‌ها و نظرات گروهی با بازیکنان هم خواهیم داشت. این به همه کمک می‌کند که تمرکزشان روی زمین و بازی شنبه باشد. بازی بزرگی برای همه ماست. مسئله ساختن اعتماد در کمترین زمان ممکن است.

* کادرفنی‌ام هم آماده نبود، پس یک تشکر بزرگ از خانواده‌هایشان و انعطافی که نشان دادند می‌کنم. آرنو میشلز و سولت لوو که بیش از ده سال است با من کار می‌کنند، اینجا خواهند بود. امیدواریم آنتونی بری که الان در چلسی است را هم اضافه کنیم.

* اهداف این فصل؟ باید از موقعیتی که یولین با این تیم ساخته و فرصت بردن هر سه جام وجود دارد استفاده کنیم. مطمئنا خطرهایی هم در این مسیر وجود دارند. اما ما عاشق استرس و فشار هستیم. عشقم به این بازی خیلی بیشتر از نگرانی‌هایم است. مسئله داشتن نگرشی با اعتماد به‌نفس نسبت به مسئولیت هاست و اینکه می‌خواهیم در هر سه جام رقابت کنیم.

* بازی دورتموند؟ اینکه این چالش با بازی مقابل دورتموند شروع می‌شود نشان می‌دهد که نمی‌تواند سطح بالاتر از این باشد. این بزرگ‌ترین بازی فوتبال آلمان است. حساسیت این بازی به سبب روند فوق‌العاده‌ دورتموند و موقعیت‌شان در جدول بیشتر هم شده است. منتظر آن هستم. البته که ترکیب و عملکردها را می‌دیدم، فوتبال‌ها را می‌دیدم چون فوتبال دیدن روزم را بهتر می‌کند. یک لحظه هم در این مورد فکر نمی‌کردم، این سرگرمی‌ام است، باید منتظر بمانید و صبور باشیم.

* از سه‌شنبه شب شروع به فکر کردن به ترکیب کردم. در انگلیس و پاریس آن‌ها ارزش بایرن را بسیار بالا می‌دانند. هیچکس نمی‌خواهد مقابل بایرن مونیخ بازی کند. اندازه و قدرت باشگاه قابل بحث نیست. مطمئنا لیگ برتر خیلی خاص است بزرگ‌ترین چالش در اروپاست. بایرن ترکیبی دارد که می‌تواند برای بردن لیگ برتر بازی کند، کیفیت و عمق لازم را دارد.

* قراردادش تا 2025؟ برای من این خیلی مهم نیست. از زمان آن راضی هستم. اگر اوضاع خوب پیش برود سعی می‌کنیم تمدید کنیم و اگر هر کسی که اینجا سر کار است احساس ناراحتی کند، اوضاع عوض می‌شود. در مرحله اول سعی خواهم کرد پاسخ اعتمادی که بهم شده را بدهم.

* ناگلزمن؟ مشخصا می‌توانم با او احساس همدردی کنم اما این وظیفه‌ی من نیست. تماس با او؟ مشخصا الان زمانش نیست. نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم. اینکه نظر او را بخواهم هم در حال حاضر کمکی به من نمی‌کند. در یک زمان مشخص راه‌مان به‌هم می‌خورد و صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز