خبرگزاری کار ایران

ارمغانی: نتیجه تلاش‌مان صعود به جام جهانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۹۱۰

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال از شرایط موجود در ژاپن ابراز رضایت و تاکید کردند با تمام توان و تلاش به مصاف ژاپن و چین می روند .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه از ده روز پیش تمرینات تیم ملی درتهران آغاز شده و در ژاپن ادامه دارد، گفت : اردوی تمرینی چهار روزه در تهران به خوبی برگزار شد و به همت فدراسیون یک هفتهزودتر به ژاپن اعزام شدیم .

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد : شرایط خوبی در ژاپن داریم و بازیکنان نیز تمرینات جدی دارند، زحمت می کشند  و در شرایط خوب و ایده آلی هستند که امیدوارم نتیجه ی تمرینات و برنامه ریزی خوب برای این دو دیدار را با صعود به جام جهانی بگیریم .

آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: پرواز خوب و برنامه ی سفری منظمی به ژاپن داشتیم و فدراسیون با یک رستورانایرانی قرارداد بسته تا در این مدت مشکل غذایی هم نداشته باشیم .

او گفت : شرایط تمرینی خوبی داریم و امیدوارم با بازی های خوب ، پیروز این دو‌ بازی  حساس باشیم .

محمد جمشیدی با بیان اینکه یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم گفت: فدراسیون شرایط مناسبی را برای این سفر تدارک دیده بود وتمرینات هم به خوبی پیش رفته است .

او ادامه داد : امیدوارم با شرایطی که تیم ملی دارد و همه بازیکنان  هم همدل هستند،  دو بازی ژاپن و چین را با برد پشت سر بگذاریم تا بتوانیم صعود مقتدرانه  را جشن بگیریم .

ارسلان کاظمی هم با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی در زاپن گفت :بازی های خیلی مهمی پیش رو داریم و انگیزه ی همه بازیکنان نیزبالاست و امیدواریم با توجه به تدارک خوب و روحیه ی بالا، جشن صعود به جام جهانی را بگیریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز