خبرگزاری کار ایران

کونته: باید بعد از یک «ترن هوایی» ثبات داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۹۲

آنتونیو کونته خواستار ثبات و ثبات در میان "ترن هوایی" تاتنهام شده زیرا او از دشواری مربیگری از راه دور در هفته‌های اخیر صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا، از زمان شکست دادن منچسترسیتی در هفته گذشته، اسپرز هفته کابوس‌آمیزی را پشت سر گذاشته و چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت شدید از دست داده است.

کونته که با عمل جراحی برای برداشتن کیسه صفرا به بازی مقابل لستر بازگشت، تیمش را روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مصاف آث میلان هدایت می‌کند.

کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در سن سیرو گفت: "شما نمی‌توانید این فراز و نشیب‌ها را داشته باشید. مثل یک ترن هوایی بود (این فصل)، یک بار بالا بودید و سپس پایین. اگر می‌خواهید مدعی باشید، ثبات بسیار مهم است.

من روی نداشتن فراز و نشیب تمرکز کرده‌ام. لیگ برتر مانند سری آ نیست، در انگلیس تمرکز همیشه و در هر بازی دشوارتر است. در ایتالیا شاید راحت‌تر باشد، ما از نقطه نظر تمرکز قوی‌تر هستیم. سعی می‌کنم روی این موضوع کار کنم، تمرکز بیشتری داشته باشم و از فراز و نشیب‌ها اجتناب کنم."

و در مورد غیبت اخیر خود، کونته اضافه کرد: "مطمئناً دور ماندن از تیم واقعاً دشوار است. احساس مسئولیت دارم که شما می‌خواهید در هر لحظه در کنار بازیکنان خود بمانید و از محیط و هر موقعیتی نفس بکشید. نسبت به قبل احساس خیلی بهتری دارم، هنوز 100 درصد خوب نیستم اما به خوبی در حال بهبودی هستم.

جراحی برای من و جراحی برای بازیکنان، هفت روز گذشته چهار مصدومیت جدی داشتیم. برای این فصل ماندن در کنار هم بسیار مهم است و سعی کنید روحیه مناسبی را ایجاد کنید تا بیش از گذشته به یکدیگر کمک کنیم تا این دوران سخت را پشت سر بگذاریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز