خبرگزاری کار ایران

سریال اشتباهات فروزان در دربی کرمان/ خاطرات ساشا ایلیچ در سیرجان زنده شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۲۳

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان با اشتباهات خود خاطرات گل‌های زیبایی که ساشا ایلیچ دریافت کرد را زنده کرد البته فروزان شانس آورده که ساپینتو سرمربی فیروزه‌ای پوشان کویر سیرجان نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر محسن فروزان از ترکیب فیروزه‌ای پوشان کویر سیرجان خط خورد.ظاهرا این دروازه‌بان بعد بازی مقابل سرخ‌پوشان   با اعضای تیم از جمله امیر قلعه نویی سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و کنار گذاشته شد. هر چند باشگاه گل‌گهر این موضوع را فنی دانست. 

با این اوصاف محسن فروزان در 4 دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، مس شهر بابک(جام حذفی)، آلومینیوم اراک و تراکتور در ترکیب اصلی حضور نداشت. با این حال قلعه‌نویی و همکارانش از اشتباهات گلر خود چشم پوشی کردند و در بازی حساس مس رفسنجان به وی فرصت دادند.

وقتی او در دربی کرمان به ترکیب سیرجانی‌ها بازگشت انتظار آن بود که مقابل مس رفسنجان بهترین نمایش ممکن را نشان بدهد. اما اشتباهات این دروازه‌بان تیم قلعه نویی را در آستانه شکست قرار داد و درخشش امین قاسمی نژاد و تلاش‌های دیگر بازیکنان ورق را به نفع گل گهر عوض کرد تا تنها به مساوی اکتفا کنند. 

فروزان روی هر دو گلی که تیمش دریافت کرد، مقصر بود. شروع حرکت مس از شروع مجدد بد فروزان شروع شد و واکنش بد وی سریال اشتباهاتش را تکمیل کرد.اشتباهات سنگربان گل گهر همانند بازی پرسپولیس باعث ثبت گل زیبا شد.

گل دومی که محسن آذرباد به ثمر رساند، عدم تمرکز فروزان را علنی کرد.اشتباهاتی که گلرهایی در سطح محلات مرتکب می‌شوند در فوتبال حرفه‌ای و دستمزد خوب دیده می‌شود. توپ از بین پاهای دروازه‌بان گل گهر عبور می‌کند و او آمادگی در حد انتظار برای برخورد با این صحنه را نداشت.

همه این موارد در حالی رخ می‌دهد که شاگردان قلعه‌نویی در کورس قهرمانی قرار دارند و به گفته مربیان موفق لیگ برتر که سابقه قهرمانی دارند دروازه‌بان خوب از نان شب برای مربیان واجب‌تر است. البته فروزان با گل‌های زیبایی که از راه دور دریافت کرد یاد و خاطره ساشا ایلیچ دروازه‌بان سابق پرسپولیس را زنده کرد. با ادامه این روند فروزان شباهت زیادی به دروازه‌بان سابق پرسپولیس دارد. البته دروازه‌بان سیرجانی‌ها جز بازیکنان با تجربه این تیم است و حتی در بعضی بازی‌ها بازوبند کاپیتانی به دست می‌بندد.

باید دید بعد از این شرایط آیا کادرفنی گل گهر دوباره به محمدحسین اکبر منادی اعتماد می‌کنند یا همچنان به ناچار کج‌دار و مریض با فروزان ادامه می‌دهند؟ البته فروزان شانس آورده که ساپینتو سرمربی گل‌گهر سیرجان نیست چرا که در شرایط مشابه(اشتباهات فنی حین بازی) سرمربی پرتغالی نه تنها مدافع تیمش سیاوش یزدانی را از تمرینات کنار گذاشت بلکه با اصرار تمام از باشگاه استقلال خواهان فسخ قرارداد یزدانی شد. یزدانی هم مقابل سپاهان بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست داشت!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز