خبرگزاری کار ایران

در جام حذفی در عین شایستگی حذف شدیم

محمد نوری: پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد / می‌خواهیم در آزادی مقابل صدرنشین نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۰۰

مربی ذوب اهن در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد نوری مربی ذوب اهن در گفت و گو با ایلنا در خصوص حذف از رقابتهای جام حذفی اظهار داشت: در بازی مقابل مس رفسنجان در عین شایستگی حذف شدیم. ذوب آهن موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت حریف روی امتیاز میزبانی و استفاده از موقعیت توانست به برتری دست یابد و ما حذف شدیم.

وی ادامه داد: آنها تیم پرمهره ای بودند ولی می‌توانستیم برنده خارج شویم. اما پریرا که بازیکن خوبی هم هست در این بازی ارزش خودش را نشان داد و با گلش باختیم. الان تمرکز ما روی لیگ است. دو سه تا مصدوم داشتیم و با یک سری بازیکن جوان و حفظ استخوان بندی تیم نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را در نیم فصل دوم هم دنبال کنیم.

نوری درباره بازی با پرسپولیس در آزادی نیز گفت: الان عضوی از خانواده ذوب آهن هستم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم باشد. این اولین بازی ما در دور برگشت است و می‌خواهیم استارت امیدوارکننده‌ای داشته باشیم. پرسپولیس نیازی به تعریف ندارد و آنها مقتدرانه صدرنشین شدند و تیم باکیفیتی هستند. مسلما یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. تبحر ویژه در حفظ مالکیت و ایجاد موقعیت با هافبک‌های پرتعداد از آنها تیمی خطرناک در فاز تهاجمی می‌سازد و مسلما بازیکنان ما باید در طول بازی تمرکز خود را کاملا حفظ کرده تا کار سخت‌تر نشود.

مربی ذوب آهن در ادامه گفت: پرسپولیس در حال بهترین تیم ایران است و این انگیزه هر حریفی را برای کسب نتیجه مقابل آنها زیاد خواهد کرد و قطعا ما نیز برای دستیابی به نتیجه در آزادی حاضر خواهیم شد. تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را اجرا کنیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کرده‌ایم. آنها تیم کاملی هستند و ما هم سرشار از انگیزه.

نوری درباره تقابل دوباره با پرسپولیس و در استادیوم آزادی اینطور گفت: خب طبیعی است که بخش بزرگی از خاطرات دوران فوتبالی من متعلق به این تیم است. افتخار کاپیتانی آن را داشته‌ام. اکنون در مسیر جدیدی هستم. آغاز مربیگری و امیدوارم بتوانم در این راه هم روزهای خوبی را شکل دهیم. در اولین تجربه مربیگری‌ام مقابل پرسپولیس قرار گرفتم و این دومین تقابل ما خواهد بود. امیدوارم بتوانم به تیم ذوب آهن در کنار کادرفنی بزرگ و باتجربه‌اش و مدیران همراهش و بازیکنان باانگیزه‌مان کمک کنم. امیدوارم در این بازی به نتیجه خوبی برسیم و دل هواداران ذوب آهن و مجموعه این باشگاه را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز