خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های پیش روی زیدان پس از تمدید قرارداد دشان: برزیل، آمریکا...

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۴۲

سرمربی فرانسوی از زمان جدایی رئال مادرید سرمربی هیچ تیمی نبوده است.

به گزارش ایلنا، پس از بیانیه فدراسیون فوتبال فرانسه، آینده زین الدین زیدان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

سرمربی آبی‌ها پس از هدایت تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی 2022، جایی که آن‌ها در ضربات پنالتی به آرژانتین باختند، تا جام جهانی 2026 در این سمت باقی خواهد ماند.

در همین حال، نشریه اکیپ گزینه‌های زیدان را بررسی کرده است، زیرا سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان کاندیدای اصلی برای جانشینی دشان در نظر گرفته می شد.

در مصاحبه‌ای با این نشریه فرانسوی در ژوئن، زیدان تمایل خود را برای مربیگری فرانسه در آینده ابراز کرده بود.

گزینه‌های زیدان

برزیل، پرتغال و آمریکا پس از جام جهانی 2022 به دنبال مربیان جدید هستند.

اکیپ ادعا می‌کند که زیدان در برزیل مورد احترام است، اما آن‌ها معتقدند که او علاقه‌ای به سرمربیگری تیم ملی دیگری نخواهد داشت و تاکید می‌کند که یادگیری زبان برزیلی هم مشکل بزرگ دیگری است.

با این حال، آن‌ها اشاره می‌کنند که تیم شگفت انگیز ایالات متحده آمریکا می‌تواند گزینه‌ای برای سرمربی فرانسوی قبل از جام جهانی 2026 باشد، جامی که به میزبانی ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود.

در مورد پرتغال، آن‌ها روبرتو مارتینز سرمربی سابق بلژیک را به عنوان جانشین فرناندو سانتوس انتخاب کرده‌اند.

یوونتوس به طور بالقوه می‌تواند گزینه‌ای برای زیدان باشد اما ماسیمیلیانو آلگری توانسته به تیمش کمک کند تا فرم خود را دوباره کشف کند.

در نهایت، اکیپ اشاره کرد که تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای زیدان احترام زیادی قائل است اما اگر برخی چیزها در باشگاه تغییر نکند، زیدان پیشنهاد پاری سن ژرمن را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز