خبرگزاری کار ایران

سومدیریت بلای جان فوتبال استان فارس است

طالبی: نتایج سینوسی سپاهان مانع نتیجه‌گیری این تیم است/ کی‌روش بدون نتیجه بین پر قو است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۰۶

پیشکسوت سپاهان می‌گوید کی‌روش تنها مربی خارجی است که بدون نتیجه 10 سال، بین پَر قو است.

فرشید طالبی در گفتگو با ایلنا، پیرامون نتایج سینوسی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان تغییرات زیادی در ابتدای فصل داشته و شرایط و فرم بازی که پیدا کرده طبیعی است کمی زمان ببرد. چند باری در طی فصل دیدید که در شرایط خیلی خوبی قرار گرفت و چند بازی پشت سر هم برد آورد.  اما قبول دارم که گاه اوقات در خط دفاعی متزلزل است. به نظرم عدم ثبات در خط دفاعی باعث می‌شود که سپاهان یک فصل کامل خوب را از ابتدا تا انتها تجربه نکند.

وی افزود: تنوع بازیکن، سبک دفاع و هوش سرمربی حریف برای استفاده از نقاط ضعف سپاهان موثر بود تا این تیم در هفته چهاردهم شکست بخورد.حسینی با توجه به اینکه در فوتبال اصفهان کار کرده و از سپاهان شناخت داشته، طبیعی است که نقاط ضعف این تیم را می شناسد. قطعاً روند سینوسی مانع بزرگی برای قهرمانی سپاهان است. با توجه به شکست گل‌گهر و تساوی استقلال زردپوشان فرصت داشتند، برنده شوند. 

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه در ابتدای فصل نام بعضی پیشکسوتان این تیم برای دستیاری مورایس عنوان کرد: ابتدای فصل یکسری صحبت‌هایی شد. اما واقعیت اینکه دستیار باید طبق نظر سرمربی انتخاب شود. طبیعتاً مورایس ترجیح می‌دهد دستیار هموطنش که قبلا با آنها کار کرده را انتخاب کند. البته یکسری شرایطی وجود دارد که  دستیار ایرانی هم می‌توانست در شناخت فوتبال ایران به مورایس کمک بیشتری کند.

طالبی درباره دلایل افت سپاهان عنوان کرد: به نظرم سپاهان از 2 فاکتور متضرر شده است که این موضوعات به نگرش فنی باز می‌گردد. یک تمام کننده قهار نیاز است در تیم باشد. هر وقت تمام کننده قهار وجود داشته برنده شده است. واقعیت تغییرات زیاد هم خیلی نتوانسته به تیم کمک کند. البته مورایس روزمه خیلی خوبی دارد و  هنوز فصل تمام نشده، سپاهان عملکرد خوبی داشته و می‌تواند با یکی دو پیروزی همزمان با لغزش رقبا دوباره در کورس قهرمانی باشد. 

وی عنوان کرد: به نظرم مربیان خارجی که به ایران می‌آیند با نگاه نتیجه‌گرایی است و اگر نتیجه نگرفتند سریع تغییر کردند. تنها کسی که جام نیاورد و بین پر قو است، کارلوس کی‌روش است. هر وقت ثبات مدیریتی و مربی وجود داشته سپاهان خوب نتیجه گرفته است.

مربی فجرسپاسی در خصوص نتایج تیمش در لیگ دسته یک گفت: بعد از 7 سال به سختی کنار رجب‌زاده، مربی فجرسپاسی شدم.متاسفانه  با اینکه تا ده هفته عملکرد خوبی داشتیم و چند بازیکن ما یکباره مصدوم شدند، روی نتایج ما تاثیر داشت.با وجود اینکه مدیر عامل باشگاه ما نگرش خیلی خوبی دارد اما نگرش مسئولین استان فارس اصلا خوب نیست. متاسفانه سومدیریت بلای  جان فوتبال این استان شده. برعکس کرمان که 4 نماینده دارد و از آنها حمایت می‌کند، در فارس شرایط متفاوت است. بازیکنان ما با هیتر در رختکن خودشان را گرم می‌کنند.

طالبی تصریح کرد: 18 سال از زمانی که بازیکن فجر بودم گذشته اما یک آجر که جابه جا نشده هیچ، حتی دیوار ورزشگاه هم در حال تخریب است. با این نابه سامانی‌ها سهمیه لیگ برتر را که از دست دادیم، امیدوارم در لیگ یک شرایط متفاوت باشد.

گفتگو از: وحید مرادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز