خبرگزاری کار ایران

زیدان بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی برزیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۹۵

فدراسیون فوتبال برزیل در جستجوی سرمربی جدید است.

به گزارش ایلنا، گزارش‌ها حاکی از آن است که زین الدین زیدان تمام گزینه‌های فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) را که به دنبال یک سرمربی برای جانشینی تیته هستند، داراست.

نام کارلو آنچلوتی نیز در گزارش‌هایی درباره جانشین احتمالی او مطرح شد، اما سرمربی رئال مادرید صرفاً روی تیم خودش متمرکز است و به سناریوی احتمالی دیگری جز اجرای قراردادش فکر نمی‌کند.

آنچلوتی اخیرا به رادیو آنچیو اسپورت گفت: «در حال حاضر، من در رئال مادرید عالی هستم، ما اهداف زیادی در این فصل داریم. زمانی برای فکر کردن در مورد آینده ام وجود خواهد داشت. من تا 30 ژوئن 2024 قرارداد دارم و اگر رئال مادرید تا قبل از آن من را اخراج نکند، قصد ندارم نقل مکان کنم.»

زین الدین و گزینه‌های دیگر

در همین حال، اکیپ فرذنغ مدعی شد که زیدان می‌تواند یکی از نامزدهای احتمالی برای سرمربیگری برزیل باشد. طبق گزارش این روزنامه فرانسوی، زیدان تمام الزامات فدراسیون فوتبال برزیل را برآورده می‌کند، زیرا او خارجی، سرمربی آزاد است و رزومه بسیار کاملی دارد.

با این حال، آنها اشاره می‌کنند که همه چیز به تصمیم دیدیه دشان در مورد آینده تیم ملی فرانسه بستگی دارد. در صورت استعفای دشان، زیدان نامزد اصلی جانشینی او در لس بلوز خواهد بود.

مارسلو گالاردو، توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو، روبرتو مارتینز و رافا بنیتز نیز از سوی اکیپ به عنوان نامزدهای احتمالی نام برده شدند.

سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

این سرمربی‌ فرانسوی که سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید کسب کرده، پیش از این مربی چندین بازیکن برزیلی مانند وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و کاسمیرو بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز