خبرگزاری کار ایران

کاظمینی: نحوه اعلام بعضی آفسایدها در لیگ ایران عجیب است!/ روند شکست ناپذیری‌مان را ادامه‌ می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۰۸۱

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید نحوه اعلام بعضی آفسایدها در لیگ برتر ایران عجیب و ممکن است زحمات تیم‌ها به این دلیل هدر برود.

مسعود کاظمینی در گفتگو با ایلنا، پیرامون عملکرد ملوان بندرانزلی بعد از وقفه دو ماهه لیگ برتر به مناسبت جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: در وقفه لیگ برتر تیم ما خیلی زود تمریناتش را شروع کرد و تمام تلاش کادر فنی بر این بود که به نحو احسنت از این تعطیلات استفاده کنیم. ملوان در هفته دوازدهم مقابل سپاهان قرار گرفت که برای قهرمانی بسته شده است و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. اما توانستیم این تیم را در انزلی متوقف کنیم.  آنها در اوج آمادگی قرار دارند و مشاهده کردید مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه 4 بر صفر برنده شدند منتهی مراتب ما این بازی سخت را به خوبی تمامش کردیم.

وی افزود: مقابل مس رفسنجان هم سعی ما بر این بود که ابتدا روند شکست ناپذیری تیم که از قبل تعطیلات شروع شده حفظ شود.  در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد کردیم؛ اما در نیمه دوم آب و هوا و سنگینی هوا باعث شد بدن ما کمی افت کند. این افت بدنی مانع از این شد که در نیمه دوم موقعیت گل بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم. با این وجود در کار دفاعی تیم خوب ظاهر شد و با حداقل امتیاز مقابل تیم آماده مس رفسنجان از زمین خارج شدیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به اینکه چرا در یکی از صحنه‌ها نسبت به تیم داوری انتقاد داشت و با آنها صحبت می‌کرد، گفت: من از بازیکنی نیستم که بخواهم درباره داوری صحبت کنم. اما وقتی کرنر تیم ما ارسال شده و دفاع حریف دوباره توپ را به سمت زننده کرنر فرستاده برای تیم ما آفساید اعلام شد! بعد از این اعلام آفساید هم حریف سریع بازی را شروع کرد و نزدیک بود زحمات تیم ما روی تصمیم اشتباه هدر برود. سر همین موضوع با تیم داوری صحبت کردم. هر چند داور تصمیم درست را گرفته بود اما کمک اعتقاد به آفساید داشت.

کاظمینی درباره دو جدال حساس ملوان در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر مقابل مس کرمان و  نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: مس کرمان تیم خیلی خوبی است و فیلم بازی‌های این تیم را چند باری تماشا کردیم. تلاش ما بر این است که مقابل دو رقیب مستقیم خود در جدول حداکثر امتیازات را کسب کنیم و روند خوبمان را ادامه بدهیم. به همین منظور هم بچه‌ها تمرینات را با جدیت از همان اوایل تعطیلات لیگ برتر شروع کردند و توانستیم بهترین استفاده را از این موضوع بکنیم. امیدواریم در این دو بازی هم روند شکست ناپذیری تیم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز