خبرگزاری کار ایران

احمدی: ملوان پیروزی و بازی هجومی را با هم می‌خواهد/ من و بازیار می‌خواهیم زوج و فرد گلزنی کنیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۰۴

بازیکن تیم فوتبال ملوان بعد ثبت اولین گل لیگ برتری‌اش با خنده اعلام کرد از این به بعد با سجاد بازیار به صورت زوج و فرد گلزنی می‌کنند!

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که مقابل تراکتور در تبریز داشتیم، واقعاً به این برد احتیاج داشتیم و قصدمان کسب جایگاه بهتر در جدول بود. بنابراین از ابتدای هفته با این فضای ذهنی در تمرینات حاضر شدیم و مازیار زارع و بازیکنان برای کسب پیروزی می‌خواستیم، همدل شدیم. 

وی افزود: قبلاً هم گفته بودیم هفته به هفته بهتر می‌شویم و تجربه تیم ما وقتی افزایش پیدا کند، نتایج بهتری می‌گیریم. ما در بازی تراکتور و فولاد نشان دادیم تجربه تیمی ما چقدر افزایش یافته است. ضمن اینکه ما با ارائه بازی هجومی دنبال کسب نتیجه هستیم. از این تیم‌ها نیستیم که با تمام نفرات در دفاع باشیم. چرا که سرمربی تیم تفکر هجومی دارد و اهل دفاع کردن نیست. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان، در خصوص گلزنی مقابل فولاد گفت: هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش موثر باشد، خوشحالم اولین گل فصلم را به ثمر رساندم. من و سجاد بازیار قصد داریم از این به بعد به صورت زوج و فرد گلزنی کنیم!

احمدی با اشاره به وقفه لیگ برتر عنوان کرد: چون خیلی تجربه ندارم، نمی‌توانم بگویم وقفه لیگ برتر مثبت یا منفی است؛ اما این را می‌دانم که اگر لیگ برتر به خاطر جام جهانی متوقف نمی‌شد با این روحیه و فضایی که تیم ما دارد، احتمالاً سپاهان را در انزلی شکست می‌دادیم. به هر حال این وقفه را به فال نیک می‌گیریم و برای تقویت خودمان از آن بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز