خبرگزاری کار ایران

احمدی: هر کسی با ملوان قرارداد امضا کند بومی است/ بازی نساجی بهترین بازی ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۱۸۸

بازیکن تیم فوتبال ملوان به استناد صحبت‌های سرمربی و مربی تیمش معتقد است هر کسی با این تیم قرارداد امضا کند و برای موفقیتش بجنگد، بومی محسوب می‌شود.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان پیش از تقابل با ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن یکی از حساس‌ترین مسابقات ملوان است. به این دلیل که هماهنگی و انسجام تیم افزایش یافته و همیشه برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده، کسب امتیازات اول سخت است.  انصافاً شما بازی‌های قبلی ما را تماشا کنید، کاملاً مشخص است که بازی خوبی ارائه می‌دهیم یا از موقعیت‌هایمان به خاطر کم تجربگی خوب استفاده نکردیم یا نتوانستیم از گل‌هایمان محافظت کنیم. تیم ما قطعاً رفته رفته بهتر خواهد شد.

وی افزود: مقابل پیکان و استقلال واقعاً مستحق باخت نبودیم. کم تجربگی و اشتباهات فردی روی نتایج تیم ما تاثیر گذاشت. بازی نساجی بهترین بازی ما بود، خوب بازی کردیم و گلزنی هم کردیم؛ اما آنها هم مقابل هوادارن‌شان قصد شکست نداشتند. تیم ما کمی تحت تاثیر حضور هواداران قرار گرفت. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص موفقیت او و سجاد بازگیر 2 بازیکن غیربومی ملوان، تصریح کرد: وقتی به انزلی آمدم و با ملوان قرارداد امضا کردم آقا پژمان نوری و مازیار زارع اعلام کردند که با هر تیمی قرارداد امضا کنید، بومی همان شهر می‌شوید. مردم انزلی خیلی به ما لطف داشتند. ما هم با تمام وجود برای  موفقیت ملوان تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد آقای زارع و نوری را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز