خبرگزاری کار ایران

احمدی: برای پیروزی مقابل استقلال حاضر می‌شویم/ ورزشگاه قایقران بدون تماشاگران جذابیتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۹۹

بازیکن تیم فوتبال ملوان معقتد است بدون حضور هواداران ملوان جذابیت ورزشگاه قایقران و بازی استقلال کمتر می‌شود.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما جدیداً به لیگ برتر آمده اما در بازی اول روی اتفاق گل دریافت کردیم و این در شرایطی بود که هنوز تیم تکمیل نشده است.قطعاً روز به روز بهتر می‌شویم.  ما در پیش فصل نتوانستم بازی دوستانه زیادی برگزار کنیم این مسئله کمی روی شرایط تیم تاثیرگذار است؛ اما مطمئنم با درایت آقای مازیار زارع و دلسوزی پژمان نوری شرایط ملوان بهتر از این خواهد بود.

وی افزود: تیم ملوان در یارگیری عملکرد خوبی داشت و انشاالله با اضافه شدن دیگر نفرات مدنظر آقای زارع، که طبق گفته خودشان قصد دارند مهاجم جذب کنند، تیم تکمیل شده و مطابق برنامه پیش می‌رویم. در این روزها هم میلاد جهانی که در لیگ برتر با تجربه است به تیم ما اضافه شد و این مسائل به ما کمک می‌کند. همه بازیکنان تلاش می‌کنند که با کسب بالاترین میزان آمادگی در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص تقابل تیمش با استقلال در هفته دوم لیگ برتر، تصریح کرد: برای تقابل با استقلال و پرسپولیس بازیکنان نیاز به صحبت انگیزشی ندارند و خودشان از انگیزه زیادی برخوردار هستند. صد در صد تیم ما برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. با اینکه استقلال تیم خوب و ریشه‌داری است اما بدون توجه به نام تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می‌شویم. 

احمدی با اشاره به عدم حضور هواداران در ورزشگاه قایقران انزلی گفت: یکی از مهمترین نقاط قوت ملوان، هواداران این تیم هستند حضور آنها همواره به تیم کمک کرده و یار دوازدهم ما هستند. وقتی امکان حضور آنها در ورزشگاه نباشد، جای خالی‌شان قطعاً یک امتیاز خوب را از ما می‌گیرد.

وی درباره رفع 26 مورد اشکال ورزشگاه سیروس قایقران گفت: البته فصل گذشته هم ورزشگاه شرایط خوبی داشت،‌ به هر حال ورزشگاه به روزتر و زیباتر قطعاً مورد پسند همه است. اما ورزشگاه زیبا بدون حضور هواداران جذابیتی ندارد. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پایان گفت: حضور هواداران فوتبالی قشنگی و جذابیت کار را بیشتر می‌کند،‌ اما در عین حال انتظارات هم از بازیکنان بالا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز