خبرگزاری کار ایران

احمدی: شکست تلخ انزلی این صعود را شیرین‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۲۶

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: به قول مازیار زارع پیروزی مقابل ماشین‌سازی صعود را برای ما شیرین‌تر کرد و ارزش این صعود را بیشتر به ما نشان داد.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی ملوان مقابل ماشین‌سازی و صعود تیمش به لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر  بازی خوبی بود و با نتیجه دلخواه تیم ما به پایان رسید. در طول فصل خیلی زحمت کشیدیم و در اکثر هفته‌ها صدرنشین بودیم. البته ما می‌توانستیم هفته قبل کار را تمام کنیم، اما به هر دلیلی این شرایط فراهم نشد. 

وی افزود: به قول مازیار زارع پیروزی مقابل ماشین‌سازی صعود را برای ما شیرین‌تر کرد و ارزش این صعود را بیشتر به ما نشان داد. البته کار تیم ما تمام نشده است و در 2 هفته پایانی برای کسب قهرمانی می‌جنگیم. کل مجموعه تیم از ابتدای فصل اعلام کردند که هدف باشگاه ما در این فصل قهرمانی است. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان خطاب به هواداران ملوان گفت: واقعاً ملوان هوادارن استثنایی دارد. هواران پرشوری که از ته قلبشان ملوان را دوست دارند و در سطح کشور واقعا کم‌نظیر هستند. آنها هر جا که توانستند در ورزشگاه حاضر شدند و تیم را از نزدیک تشویق کردند. خوشحالیم که بعد از هفت فصل توانستیم دلشان را شاد کنیم و دوباره به لیگ برتر بازگشتیم. 

احمدی درباره پایان زمان قرارداد همکاری‌اش با ملوان گفت: قرارداد من 2 ساله و به صورت انجام خدمت سربازی است. بنابراین فصل بعد هم خدمت باشگاه ملوان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز