خبرگزاری کار ایران

کاظمی: 8 فینال تا قهرمانی ملوان باقی مانده است/ انزلی فوتبالی‌ترین شهر ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۴۱۱

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: هنوز 8 مسابقه تا قهرمانی لیگ دسته یک باقی مانده است. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و باید با تمام تمرکزمان وارد زمین شویم.

حمید کاظمی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل تیم‌های ملوان و مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ دسته یک، اظهار داشت: ما برای برد به کرمان رفته بودیم؛ اما مس میزبانی بود و به نحو احسنت می‌خواست از این شرایطش استفاده کند. از آنجا که تیم ما دنبال قهرمانی است در همه بازی‌ها با هدف پیروزی وارد زمین می‌شویم.

 وی افزود: تیم ما موقعیت‌های خوبی داشت؛ به ویژه شوت صادق بارانی که توسط آرمان شهدادنژاد دفع شد. شهدادنژاد با تجربه بالایی که داشت توپ را از کنج دروازه دربیاورد. البته نتیجه مساوی هم بد نیست. بالاخره نمی‌شود که در همه بازی‌ها برنده باشیم. در حال حاضر اختلاف امتیاز ما مس 5 امتیاز است که باید با همین روند پیش برویم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: هنوز 8 مسابقه تا قهرمانی لیگ دسته یک باقی مانده است. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و باید با تمام تمرکزمان وارد زمین شویم. 

کاظمی درباره حضور هواداران ملوان در ورزشگاه باهنر کرمان عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم به چه زبانی از هواداران تشکر کنیم و چگونه زحمات آنها و طی کردن مسافت زیاد را ستایش کنم. با دلگرمی حضور هواداران توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: در این 15 یا 16 سالی که سابقه بازی دارم، کمتر تیمی دیده‌ام که پرداخت مالی‌اش اینقدر دقیق باشد. با این شرایط خوبی که داریم پژمان نوری دائما مشغول برنامه‌ریزی آینده باشگاه است و مازیار زارع فقط دغدغه مسائل فنی را دارد. حتی در بعضی تیم‌های لیگ برتری هم این شرایط وجود ندارد. این مسائل قطعاً با زحمات مدیران و پرداختی‌های به موقع ممکن شده است.

بازیکن ملوان در پایان پیرامون جو شهر انزلی و حمایت از نماینده فوتبال این شهر، تصریح کرد: قبلاً در نساجی بازی کردم و حتی آقای گل شدم. اما انزلی جو بی‌نظیری دارد و واقعاً فوتبالی‌ترین شهر ایران هستند. مرد انزلی با این تیم زندگی  می‌کنند و آرزویشان موفقیت این تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز