خبرگزاری کار ایران

مومنی: در جنگ بالای جدول به هدفمان رسیدیم/ مقابل خیبر باید برنده شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۲۱

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: مواردی که کادرفنی از ما خواسته بود در جنگ بالای جدولی‌ها، خدارا شکر در زمین پیاده کردیم و به هدفمان رسیدیم.

مهدی مومنی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی مس کرمان و ملوان در هفته بیست و ششم لیگ دسته یک، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. دو تیم شرایط نزدیک به یکدیگر در بالای جدول دارند. بازی فینالی بود که برای ما و مس کرمان حساس و جنگ بالای جدول بود. 

وی افزود: در طول هفته گذشته، کادرفنی نقاط ضعف و قوت مس را آنالیز کرده بودند و روی این تیم کار کرده بودیم. مواردی که کادرفنی ملوان در جنگ بالای جدولی‌ها(مس و ملوان) از ما خواسته بود خدارا شکر در زمین پیاده کردیم و به هدفمان رسیدیم. خوشبختانه هم در حفظ بازی و هم ایجاد موقعیت موفق بودیم. 

بازیکن تیم ملوان با ارزیابی کیفیت مس کرمان گفت: مس شخصیت تیمی و بازیکنان خوبی دارد. بازی جلوی این تیم آسان نیست. توانستیم فاصله امتیازی که با مس کرمان داریم را حفظ کنیم. 

مومنی: در جنگ بالای جدول به هدفمان رسیدیم/ مقابل خیبر باید برنده شویم

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه عنوان کرد: ورود تماشاگران به ورزشگاه جو مثبتی ایجاد کرده بود و بازیکنان از انجام این مسابقه لذت بردند. از هواداران ملوان باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم که 23 یا 24 ساعت با اتوبوس مسیر را طی کردند تا تیم ما را تشویق کنند. حس می‌کنم بازی بازی تماشاگرپسند بود. امیدوارم راضی بوده باشند.

مومنی  در پاسخ به این سوال که آیا با این تساوی قهرمانی ملوان در لیگ دسته یک قطعی شد، تصریح کرد: ملوان واقعاً‌ شخصیت خاصی دارد. خوشبختانه تیم ما با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان توانسته جایگاه خوبی در جدول پیدا کند. فکر می کنم در مسیر قهرمانی شانس زیادی داریم و در بازیهای باقیمانده نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. ما اهداف بزرگی داریم و بزرگ هم فکر می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان با ارزیابی دیدار هفته آینده این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد گفت: هفته بعد هم با خیبر مسابقه سخت دیگری داریم. تمام ذهن بازیکنان، کادرفنی و باشگاه متمرکز برای این مسابقه است. باید حداکثر استفاده را از موقعیت بازی خانگی داشته باشیم و در این مسابقه به دنبال 3 امتیاز هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز