خبرگزاری کار ایران

زحمتکش: دروازه‌بان ملوان روز خوبی داشت/ تا قطعی شدن صعود می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۵۶

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: شانس با تیم ما همراه نبود و توپ هایمان به گل نرفت. ضمن اینکه روز خوب رضا حیدرى دروازه‌بان ملوان هم بود.

مهیار زحمتکش در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل مس و ملوان در هفته بیست و ششم لیگ دسته یک، اظهار داشت: هر دو تیم بالانشین لیگ دسته یک هستند و این بازی از اهمیت زیادی برای دو تیم برخورددار بود. انصافاً مس تلاشش را کرد که با موقعیت‌سازی مدنظرش گلزنی کند و برنده باشد. 

وی افزود: البته شانس با تیم ما همراه نبود و توپ هایمان به گل نرفت. ضمن اینکه روز خوب رضا حیدرى دروازه‌بان ملوان هم بود. هر چند صادق بارانی هم شوت خوبی به سمت دروازه ما زد که آرمان شهدادنژاد به خوبى توپ را دفع کرد. در کل همه هواداران فوتبال خوب و جذابى  را تماشا کردند.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: پیش از شروع بازی به رسم ادب و شاگردی، به استقبال مازیار زارع رفتم. از ته قلب دوست دارم هر دو تیم به لیگ برتر صعود کنند.

زحمتکش عنوان کرد: هنوز برای پیش‌بینی لیگ دسته یک زود است. اول اینکه فاصله امتیاز دو تیم کم است و دوم اینکه 8 هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده است. بنابراین تا وقتی که صعود تیم قطعی نشده نمی توان در این باره نظری داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز