خبرگزاری کار ایران

احمدی: زارع به خاطر تعصبش تحت فشار است/ ملوان پخته‌تر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۲۸

بازیکن تیم فوتبال ملوان معتقد است مازیار زارع به دلیل تعصبش نسبت به تیمش، تا پیش از بازی تراکتور تحت فشار روانی قرار داشت.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی ملوان مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل تراکتور بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به نسبت بازی‌های قبل پخته‌تر بازی کردیم. با توجه به اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر آمده طبیعی بود که چند هفته اولیه کمی از نظر تجربی برای ما سخت بود. اشتباهات فردی باعث شد و کم تجربگی باعث شد نتایج خوبی را از دست بدهیم. 

وی افزود: در انزلی همه ملوان و مازیار زارع را دوست دارند. منتهی مراتب او به دلیل تعصبی که دارد حتی با وجود تجربه کم تیم، از نتایج راضی نبود و از سوی خودش تحت فشار روانی ذهنی قرار داشت. ما به خودمان و سرمربی تیم اعتقاد داریم و مطمئن هستیم نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان، درباره واکنش هماهنگ بازیکنان ملوان خطاب به زارع بعد از گلزنی مقابل تراکتور، عنوان کرد: با توجه به مسائل داوری مقابل پرسپولیس و روحیه آقای مازیار، گل‌مان را به او روی سکوها تقدیم کردیم تا از زحماتش تشکر کنیم. بعضی بازیکنانی که دورتر بودند فرصت پیدا نکردند که در واکنش بعد گل شرکت کنند و از راه دور به سکوها اشاره کردند.

احمدی در پایان گفت: بازی مقابل فولاد از اهمیت زیادی برخورددار و نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم حیاتی است. به هر حال تیم آنها هزینه زیادی انجام داده و خودش را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده است. ما تمام سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا در بازی خانگی موفق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز