خبرگزاری کار ایران

احمدی: برای اولین برد استرس داشتیم/ زارع در انتقادات بزرگواری به خرج داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۷۱

بازیکن تیم فوتبال ملوان می‌گوید هم تیمی‌هایش برای کسب اولین برد استرس داشتند به همین دلیل در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند.

مهران احمدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر توانستیم برنده شویم. واقعاً در هفته‌های قبلی لیگ برتر هم خیلی تلاش کردیم تا اولین برد لیگ برتری خودمان را کسب کنیم، منتهی همیشه اولین برد سخت است. ما لایق اینجای جدول نیستیم. ما حتی در نیمه دوم بازی آلومینیوم اراک موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم. اما همین گل نشدن توپ‌ها باعث شد اینجای جدول باشیم. 

وی افزود: شرایط بازی با صنعت نفت آبادان خوب پیش رفت و توانستیم 2 گل بزنیم تا خیالمان راحت برای برد راحت شود. از دقیقه 80 به بعد باران آمد چون ورزشگاه به خوبی بازسازی شده دیگر شاهد تجمع آب نبودیم و مشکلی برای بازی نداشتیم. 

بازیکن تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این که دروازه‌بان صنعت نفت نسبت به پنالتی ملوان معترض بود، گفت: اول اینکه فکر می‌کنم قبل از صحنه پنالتی روی سجاد بازگیر خطایی رخ داد که پنالتی بود. به هر حال در صحنه‌ای که کمتر کسی انتظار داشت مهدی مومنی به دنبال توپ رفت و با باهوشی توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد. 

احمدی درباره اینکه چرا این تیم در دقایق بازی خانگی خود از صنعت نفت گل دریافت کرد و تحت فشار زیادی قرار گرفت، گفت: بالاخره تیم ما به دنبال اولین برد بود و به همین دلیل کمی استرس داشتیم. اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم. ضمن اینکه تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده و هنوز به پختگی بیشتری برای لیگ برتر نیاز داریم. بعضی بازیکنان ما برای اولین بار فضای لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

وی در پایان درباره اینکه چرا مازیار زارع در نشست خبری صحبت خاصی به زبان نیاورد، گفت: علت این موضوع را دقیق نمی‌دانم. اما حدس می‌زنم به دلیل فشار 15 دقیقه پایانی مسابقه بود. به هر حال آقا مازیار بعد از چندین سال برای تیم جام آورد و تیم را به لیگ برتر بازگرداند. در هفته‌های قبلی وقتی نتیجه نگرفتیم همواره آقا مازیار مسئولیت نتایج را به گردن گرفت. در حالی که ما می‌دانستیم مشکل گلزنی یا اشتباهات فردی توسط خود بازیکنان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز