خبرگزاری کار ایران

دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی زخمی شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۵۴

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بین دو نیمه بازی فینال جام جهانی نتوانست عصبانیتش را کنترل کند.

به گزارش ایلنا،‌ تیم ملی فوتبال آرژانتین با تلاش زیاد در ضربات پنالتی فینال جام جهانی قطر قهرمان شد و عنوان ارزشمند را به دست آورد.

با این حال، در نیمه اول فینال با گل‌های آنخل دیماریا و لیونل مسی، آرژانتین با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفت.

این عملکرد آرژانتین باعث شد دیدیه دشان، سرمربی فرانسوی، قبل از اینکه برای بازی در 45 دقیقه دوم به بیرون از رختکن برود، بازیکنانش را به چالش بکشد.

در چند ساعت اخیر ویدئویی که توسط دوربین های فیفا ضبط شده در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو که می‌توانید گوشه کوچکی از صحبت‌های دشان با فوتبالیست‌هایش در بین دو نیمه را بشنوید.

دشان در این ویدیو می‌گوید: "بچه‌ها، من بدون عصبانی شدن به شما می‌گویم. می‌دانید چه فرقی با آن‌ها دارید؟ من به شما می‌گویم. این که آن‌ها یک فینال لعنتی را بازی می‌کنند و ما بازی نمی‌کنیم!"

سرمربی فرانسوی که با وجود اینکه چند ثانیه قبل گفته بود قرار نیست عصبانی شود، سپس نتوانست جلوی خود را بگیرد و با مشت دست راستش به میز ضربه زد. علاوه بر این، به گفته اکیپ پس از مشت زدن، انگشت خود را زخمی کرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز