خبرگزاری کار ایران

ترس اورا از قدرت مسی در فینال جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۶۷۹

لیونل مسی برابر تیم ملی فوتبال فرانسه آخرین بازی در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

 

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین با عبور از کرواسی در بازی نیمه نهایی به مسابقه فینال روز یکشنبه جام جهانی قطر 2022 راه یافته است.

لیونل مسی تایید کرد این مسابقه آخرین تجربه حضور او در پیراهن آلبی سلسته خواهد بود و مطمئنا تلاش خواهد کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورده و نامش را ماندگار کند.

پاتریس اورا به اسکای اسپورت نیوز گفت: "دلیل نگرانی من این است که مسی - این آخرین بازی اوست و او می خواهد به امباپه و تمام دنیا این را نشان دهد: "من بهترین هستم، همه بچه‌ها تمام شده‌اند، من بازنشسته نشدم، پس با خودم به شما نشان خواهم داد. در تیم، تیم من برنده خواهم شد و من تفاوت را ایجاد خواهم کرد."

بنابراین، ما یک مسیِ بد خواهیم داشت، و این مسی خطرناک است، زیرا برخی از مردم درباره راه رفتن او صحبت می‌کنند که گاهی اوقات نمی دود اما در واقع، او هنوز در بازی است، او بازی را می‌خواند.

نگرانی من برای این فینال این است که عصبانیت بازیکنان آرژانتین بالاست، آن‌ها می‌خواهند برای مسی بمیرند، آن‌ها آماده هستند تا خاک را برای مسی بخورند و این می‌تواند تفاوتی باشد زیرا فرانسه فقط دوست دارد جام جهانی را پشت سر هم ببرد. این یک انگیزه بزرگ است اما بازیکنان آرژانتین می‌خواهند این کار را فقط برای یک نفر انجام دهند و آن لیونل مسی است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز