خبرگزاری کار ایران

طرح شایعه عجیب قبل از فینال؛

فیفا می‌خواهد مسی قهرمان جام جهانی شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۲۸

تیم ملی فوتبال آرژانتین با اتفاقات عجیبی به مسابقه فینال جام جهانی قطر صعود کرده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین با حضور لیونل مسی افسانه‌ای تنها یک گام با قهرمانی در جام جهانی قطر فاصله دارد.

آلبی سلسته پس از برتری سه بر صفر مقابل کرواسی اکنون روز یکشنبه هفته آینده باید به مصاف تیم ملی فرانسه برود؛ مدعی عنوان قهرمانی جهان.

آرژانتین اگرچه جواز صعود به فینال را کسب کرده اما اتفاقات و لحظاتی را پشت سر گذشته که شائبات زیادی را ایجاد کرده است. این تئوری در فضای مجازی منتشر شده که عواملی قصد دارند لیونل مسی را در آخرین تجربه حضور در جام جهانی به عنوان قهرمانی برسانند و او را به اسطوره‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنند.

این تئوری از زمانی مطرح شده که مسی پس از بازی یک چهارم نهایی برابر هلند با هیچگونه مجازاتی رو به رو نشد. او در این مسابقه یک خطای هند عمد انجام داد اما داور کارتی به او نشان داد و سپس برای شادی گلش به صورت مستقیم به سوی نیمکت حریف ایستاد اما نه تنها کارتی نگرفت بلکه پس از بازی هم ناظران فیفا به او کاری نداشتند. 

این موضوع در حالی جالب‌تر می‌شود که تو مقابل دوربین‌های تلویزیونی به صورت مستقیم به گلزن هلند در مصاحبه پس از بازی کلمه «احمق» را بکار برد اما شامل هیچگونه محرومیت یا حتی تذکری نشد.

پس از بازی هلند هم لیونل مسی و هم امیلیانو مارتینز نسبت به داوران جام جهانی انتقادات شدیدی را طرح کردند اما مانند سایر اتفاقات این جام هیچگونه تذکری دریافت نکردند.

همین باعث شد او بدون محرومیت به بازی یک چهارم نهایی برابر لهستان برسد؛ دیداری که در آن یک خطای پنالتی به دست آورد و گلزنی کرد اما اغلب کارشناسان اعلام کردند نباید داور آن صحنه را خطا اعلام می‌کرد.

یک نکته عجیب دیگر که شایعات پیرامون اقدامات فیفا را افزایش می‌دهد استفاده از داوران آرژانتینی هنگام حضور آرژانتین در مسابقات است. مطابق معمول اگر تیمی همچنان در مسابقات حضور داشته باشد دیگر یک تیم داوری با همان ملیت در جام فعالیت نمی‌کند چرا که گمانه‌زنی‌ها برای تبانی را افزایش می‌دهد.

فیفا می‌خواهد مسی قهرمان جام جهانی شود؟

اکنون به هر ترتیب مسی و آرژانتین در فینال جام جهانی حضور دارند و باید دید که بازی با فرانسه هم با اتفاقات مشابه همراه می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز