خبرگزاری کار ایران

اندریک؛ ستاره‌‌ای که رئال مادرید از چلسی و پاری سن ژرمن ربود!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۶۶۰

رئال مادرید با پالمیراس برای انتقال اندریک مهاجم 16 ساله به توافق رسیده است.

به گزارش ایلنا، اتلتیک روز دوشنبه گزارش داد که رئال مادرید در آستانه بستن قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو برای جذب اندریک است.

این بازیکن برزیلی در جولای 2024 و هنگامی که 18 ساله شود به طور رسمی انتقال خود را به تیم اسپانیایی تکمیل خواهد کرد.

اندریک در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه درباره این توافق گفت: «از پالمیراس، بزرگترین قهرمان برزیل، قهرمان آمریکا، قهرمان جهان و برای همیشه باشگاه قلبی‌ام تشکر می‌کنم که همه چیز لازم را برای تبدیل شدن به چیزی که هستم به من ارائه کرد و به این دلیل که امروز به من کمک کرد تا به چند مورد از رویاهایم برسم و به خواسته خود و خانواده ام احترام بگذارم تا رویای دیگری را محقق کنم.

تا زمانی که به رئال مادرید بپیوندم، به تلاش خودم ادامه خواهم داد، زیرا همیشه خودم را وقف این کرده‌ام که بتوانم بیشتر به پالمیراس در زمین کمک کنم: گل‌های بیشتر، پیروزی‌های بیشتر، عناوین بیشتر و حتی شادی بیشتر برای هواداران.»

لیلا پریرا، رئیس باشگاه پالمیراس، افزود: ما بزرگترین مذاکره تاریخ فوتبال برزیل را انجام دادیم. پیشنهاد رئال مادرید با استعداد عظیم اندریک مطابقت دارد و با اهداف ورزشی و مالی که از ابتدای مذاکرات ایجاد کرده‌ایم، مطابقت دارد."

اندریک و خانواده‌اش تحت تأثیر چلسی قرار گرفتند، اما فهمیدند که تیم لیگ برتری در پایبندی به شرایط مالی مرددتر است، حتی اگر بخش بزرگی از معامله مربوط به عملکرد بود.

باشگاه غرب لندنی همچنین در حال تغییر ساختار مدیریت نقل و انتقالات و ایجاد تغییرات تحت مالکیت جدید است، بنابراین زمان بندی ممکن بود یک مساله مهم باشد.

قهرمان سریالی فرانسه، پاری سن ژرمن، اندریک را نیز به یک گزینه جذاب تبدیل کرد، اگرچه در نهایت احساس می‌شد رئال مادرید آرام ترین سازگاری را با زندگی در اروپا ارائه می‌دهد.

موقعیت رئال نیز توسط جونی کالافات، مدیر ورزشی برزیلی آن‌ها تقویت شد. دانش او از بازار آمریکای جنوبی مشهور است و پس از امضای قرارداد با هموطنان اندریک، وینیسیوس جونیور و رودریگو، و همچنین فدریکو والورده از اروگوئه، سوابق درخشانی دارد.

اندریک با تنها 16 سال سن، جوانترین بازیکنی است که با پیراهن پالمیراس بازی کرده است. او همچنین جوان‌ترین گلزن تاریخ آن‌هاست. او در این فصل 21 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز