خبرگزاری کار ایران

رگراگی: می‌خواهیم آفریقا در صدر جهان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۵۱

کنفرانس خبری سرمربی مراکشی‌ها منتشر شد.

به گزارش ایلنا، فردا دومین دیدار نیمه‌نهایی، بین تیم‌های مراکش و فرانسه برگزار خواهد شد. شیرهای شگفتی‌ساز اطلس، نتایج خیره‌کننده‌ای در جام داشته‌اند و امیدوارند به تاریخ‌سازی خود ادامه دهند. رگراگی سرمربی مراکشی‌ها در کنفرانس خبری نکاتی را درباره این بازی عنوان داشت؛

رگراگی با شرایط و برنامه برای کنترل امباپه در زمین شروع کرد:

اشرف، امباپه را بهتر از من می شناسد، او هر روز با او تمرین می کند، مطمئنم که او بهتر از من برای مهار امباپه برنامه دارد.

من قصد ندارم برنامه ای برای مقابله با امباپه تنظیم کنم، متأسفانه برای ما فرانسه بازیکنان بزرگ دیگری دارد. [آنتوان] گریزمان در بازی او حضور دارد، [عثمان] دمبله در جناح دیگر، مکمل خوبی برای امباپه است.

تمرکز روی امباپه اشتباه خواهد بود. حکیمی در پست خود نیز یکی از بهترین های جهان است، بنابراین یک دوئل عالی بین دو قهرمان خواهد بود.

ما نباید روی کیلیان تمرکز کنیم، بلکه باید روی این موضوع تمرکز کنیم که چگونه برای فرانسه مشکل ایجاد می کنیم. مطمئنم حکیمی در بالاترین سطح بازی خود خواهد بود.

رگراگی ادامه داد:

فرانسه ممکن است برای ادامه راه و رسیدن به فینال یکی از مدعیان باشد، اما مراکش اینجا نیست تا اعداد را جبران کند.

ما می خواهیم تلاش کنیم تا از ذهنیتی که شاید قبلا داشتیم خلاص شویم. ما با جاه طلبی بزرگ و برای تغییر طرز فکر به ویژه در قاره خود آمده ایم.

اگر بگوییم از رسیدن به نیمه نهایی خوشحالیم، ممکن است بسیاری از مردم آن را یک موفقیت بدانند، اما من موافق نیستم.

ما اکنون یکی از چهار تیم برتر جهان هستیم و همه چیز را خواهیم داد. مطمئن هستیم، شاید سخت ترین مرحله را پشت سر گذاشتیم که برخی از تیم های برتر را شکست دادیم. هر چه به فینال نزدیک تر می شویم، به رویاهایمان می رسیم.

اگر به نیمه نهایی جام جهانی برسید و گرسنه نباشید، مشکلی وجود دارد. ما مصمم هستیم که کتاب های تاریخ را بازنویسی کنیم، ما می خواهیم آفریقا در صدر جهان باشد.

ما می دانیم که مورد علاقه نیستیم، اما مطمئن هستیم، ممکن است مرا دیوانه خطاب کنید، اما من فکر می کنم کمی دیوانگی خوب است. همه آماده اند تا ناراحتی را از بین ببرند.

سرمربی مراکش نگران انتقاد از رویکرد دفاعی خود نیست و می‌افزاید:

این ایده مالکیت توپ - شگفت‌انگیز است که روزنامه‌نگاران چگونه این چهره‌ها را دوست دارند، اما چه فایده‌ای دارد که شما شوت نزنید؟ ما با ابزاری که داریم می جنگیم.

رگراگی درباره همتای خود در تیم فرانسه عنوان داشت:

دیدیه دشان احتمالاً بهترین مربی جهان است و می‌داند چگونه تیمی را برای پیروزی تشکیل دهد.

بسیاری از روزنامه‌نگاران سبک ما را مورد انتقاد قرار داده‌اند، آنها دوست ندارند تیمی با قد و قامت ما مانند یک تیم اروپایی هوشمندانه بازی کند. تیم‌های آفریقایی قبلاً به دلیل سرگرم‌کننده بودن مورد تحسین قرار می‌گرفتند، اما حذف شدند.

خب، آن روزها به پایان رسیده است. ما اکنون می خواهیم برنده شویم، برای آفریقا و برای کشورهای در حال توسعه که یاد می گیرند شما می توانید برنده شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز