خبرگزاری کار ایران

پیش بازی مراکش و اسپانیا

مراکش به دنبال انتقام؛ اسپانیا به دنبال رستگاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۱۱

در این گزارش نگاهی به ترکیب احتمالی دو تیم اسپانیا و مراکش برای تقابل در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی و توضیحاتی درباره بازی ارائه داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌شد، دو تیم مراکش و اسپانیا دوباره به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیمی که در مرحله گروهی جام جهانی روسیه، هم گروه یکدیگر بودند و بازی جذابی نیز میان آن‌ها برگزار شد، این بار در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، باید به مصاف یکدیگر بروند.

آخرین دیدار این دو تیم یک صحنه ماندگار داشت و آن توهین بازیکن مراکش، نوردین آمرابات به کمک داور ویدئویی بود. بازی که شاید اگر یک جام‌جهانی قبل‌تر و در برزیل برگزار می‌شد، به علت نبودن تکنولوژی VAR،‌ ‌توانست به نفع تیم ملی مراکش تمام شود.

با همه این موضوعات، یک جدال جذاب در انتظار فوتبال دوستان است و امروز از ساعت 18:30، دو تیمی که روی نقشه جغرافیایی، فاصله چندانی با یکدیگر ندارند، دو کشوری که چندبار اقدام برای گرفتن میزبانی مشترک جام‌جهانی را انجام داده‌اند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مراکش موفق به شکست مقتدرانه بلژیک شده و تیمی اصلا دست و پا بسته نشان نداده است. بچه‌ها کازابلانکا در دور گروهی با شکست کانادا و بلژیک و با تساوی مقابل کرواسی، در مجموع هفت امتیاز کسب کرده و به عنوان صدرنشین راهی مراحل حذفی جام‌جهانی شده‌اند. این دوره یکی از بهترین عملکردهای تاریخ تیم ملی مراکش در جام‌جهانی است و امیدهای زیادی به این تیم و مردمی که از طریق فوتبال در حال و روز بسیار خوبی‌اند، تزریق شده است.

سوی دیگر میدان، اسپانیا با باختی که خیلی‌ها مصلحتی و خیلی دیگر ضعف برنامه دوم نداشتن می‌دانند، با یک برد، یک تساوی و یک شکست در بازی آخر مقابل ژاپن، با چهار امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه خود به این مرحله رسیده است. اسپانیا با لوئیز انریکه فوتبالی زیبا بازی می‌کند ولی این یک اصل در فوتبال است که بازی زیبا صرفا برای گرفتن نتایج کافی نیست. در بازی که کار برای لاروخا گره خورد، آن‌ها نتوانستند از شکست فرار کنند. ماتادورها امیدوارند که بازی‌شان در برابر رقیب سختی مثل مراکش گره نخورد و بتوانند به راحتی خود را در جمع هشت تیم برتر جام‌جهانی قطر ببینند.

ترکیب پیش‌بینی شده از تیم‌ها مراکش و اسپانیا به شکل زیر خواهد بود.
 

مراکش با سیستم 3-3-4 بازی خواهد کرد و بازیکنان زیر برای آن‌ها به میدان خواهند رفت؛
دروازه‌بان: بونو
مدافعان: مزرعوئی - آگوئرد - سایس - حکیمی
هافبک‌ها: سابیری - آمرابات - اوناهی
مهاجمان: بوفال - زیاش - ان‌نیسری

 

اسپانیا نیز با سیستم مشابه 3-3-4 احتمالا به میدان خواهد رفت و بازیکنان زیر در این دیدار حساس بازی خواهند کرد؛
دروازه‌بان: سیمون

مدافعان: کارواخال - رودری - لاپورته - آلبا

هافبک‌ها: گاوی - بوسکتس - پدری
مهاجمان: تورس - اولمو - موراتا

مراکش به دنبال انتقام؛ اسپانیا به دنبال رستگاری

گزارش: کیا صادری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز