خبرگزاری کار ایران

آلمان و تغییرات گسترده

مدیرفنی تیم ملی آلمان هم استعفا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۲۴

بعد از حذف ناباورانه در دور گروهی جام‌جهانی، تغییرات در تیم ملی آلمان از مدیر اجرایی تیم ملی شروع شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آلمان با سابقه چهار قهرمانی جهان، دو دوره گذشته جام‌جهانی در روسیه و قطر، از دور گروهی بالاتر نیامده است.

بعد از حذف تلخ در دیدار آخر و برگشتن به برلین، اولین ترکش حذف، قربانی گرفت؛ اولیور بیرهوف، مدیر فنی/اجرایی تیم ملی آلمان، از سمت خود استعفا داد.

مدیری که در دوران مدیریت خود، یک قهرمانی جهان در سال 2014 و در برزیل را تجربه کرده بود، بعد از دو حذف تلخ در مراحل گروهی، به کار خود در تیم ملی آلمان پایان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، برند نوئندورف، درباره این استعفا و جدایی مدیر تیم ملی آلمان، اولیور بیرهوف، عنوان داشت:

بیرهوف خدمات بزرگی به فوتبال آلمان ارائه کرده است. حتی اگر آخرین تورنمنت‌ها از رسیدن به اهداف ورزشی باز مانده باشند، او برای لحظات عالی ایستاده است.

کار او همیشه با موفقیت در جام جهانی برزیل مرتبط خواهد بود. حتی در زمان های آشفته، او همیشه اهداف و چشم اندازهای خود را دنبال می کرد و اثری ماندگار در فوتبال آلمان از خود به جای گذاشت.

از طرف کارکنان فدراسیون، می خواهم از اولیور بیرهوف به خاطر هر کاری که برای ما و فوتبال آلمان انجام داده است تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز