خبرگزاری کار ایران

بلینگهام، نوجوانی در بالاترین کیفیت ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۶۳

در این مطلب به نظراتی که گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق تیم منچستریونایتد درباره ستاره جوان تیم ملی انگلیس بیان کرده‌اند، پرداخته‌ایم.

به گزارش ایلنا، سه‌شیرها موفق شدند قهرمان افریقا یعنی سنگال را در بازی کاملا یک‌طرفه و با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. این بازی اما جدای از نتیجه بسیار خوب برای انگلیسی‌ها، نوید زاده شدن یک ستاره در خط میانی را داد؛ ستاره‌ای که می‌تواند تا سال‌های زیادی خط هافبک سه‌شیرها را بیمه کند.

نویل درباره بلینگهام، ستاره جوان باشگاه دورتموند و تیم ملی انگلیس عنوان داشت:

بسیار به ندرت پیش می‌آید که بازیکنی از خط میانی در نیمه هجومی راحت عمل کند. به نظر می رسد او می تواند کاملاً همه چیز را انجام دهد. آیا او یک بازیکن نگهدارنده است یا هجومی؟ می‌توانم بگویم جود بلینگهام هر دو این سبک‌ها را به بهترین شکل می‌تواند ارائه کند.

از نظر فیزیکی او فوق العاده است، خیلی جوان است، اما این آرامش و پختگی او بسیار چشم‌نواز است. من سال ها بازی بازیکنان برای انگلیس را تماشا کردم، وزن پیراهن روی تن آن‌ها بعضا بسیار سنگینی می‌کرد. اما بلینگهام اصلاً این سنگینی را احساس نمی کند. به نظر می رسد که به آنجا تعلق دارد. به نظر من جود برای این کار و حرفه، زندگی می‌کند و حاضر است تا پای جان برای پیراهن تیم ملی کشورش تلاش کند.

روی کین اضافه کرد که، به ندرت نمایشی از کیفیتی که این نوجوان در اولین بازی حذفی خود در جام جهانی به نمایش گذاشت، دیده است. و این در شرایطی است هنوز شش ماه تا تولد 20 سالگی او باقی مانده است.

کین در ادامه افزود:

سال هاست که یک هافبک جوان را ندیده ام که چنین عملکردی داشته باشد. شما معمولاً آن را از یک بازیکن در سطح جهانی که 26، 27 سال دارد می بینید. هر کاری که او در بازی انجام می دهد به پختگی و بلوغ رسیده است. ما در مورد آنچه در مغز او می گذرد می‌توانیم ساعت‌ها صحبت کنیم.

او این بلوغ، تصمیم گیری به موقع و هر آنچه در ذهن یک هافبک باید رخ بدهد را دارد و این موضوع روزی او را تبدیل به بهترین هافبک جهان خواهد کرد. محصول نهایی، پاس نهایی، این بچه همه چیز را به صورت کامل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز